• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

اخبار پلیسی سه شنبه ۷ بهمن ماه

  • کد خبر : 3386
  • 07 بهمن 1399 - 23:43
اخبار پلیسی سه شنبه ۷ بهمن ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه 7 بهمن ماه را در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اجرای طرح پاکسازی صنف ضایعاتی در کرج، کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین در یک عملیات مشترک، پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در فردیس، دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار تحت تعقیب و برخورد پلیس با فروشگاه های ارائه دهنده البسه نامتعارف از جمله اخبار پلیسی استان البرز در روز سه شنبه ۷ بهمن ماه است که مشروح این اخبار را می خوانیم.

اجرای طرح پاکسازی صنف ضایعاتی در کرج

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در راستای مبارزه جدی با خرید و فروش اموال مسروقه، اجرای طرح پاکسازی صنوف ضایعاتی در شهرستان کرج با به کارگیری ۹۵ اکیپ از ماموران به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح از ۱۰۰ واحد بازدید به عمل آمد و بیش از یک هزار و۵۷۴ عدد انواع اموال مسروقه از قبیل لوازم خودرو، لوازم منزل، لوازم ساختمانی و کابل برق کشف شدکه ارزش این اموال بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری ۲۶ نفر در این رابطه و تداوم اجرای طرح های مبارزه با سرقت در استان البرز از شهروندان درخواست کرد از خرید لوازم از دستفروشان مشکوک پرهیز کنند و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین در یک عملیات مشترک

سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مشخص شد، فردی به همراه دو نفر از همدستانش در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت دارند و به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر در شرق کشور تهیه و در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار مخفی کرده اند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم در شهرستان شهریار اعزام شدند

و با همکاری پليس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اکیپی از ماموران آن فرماندهی به محل استقرار متهم اعزام شدند و به صورت تلفیقی اقدام به رصد و پایش تحرکات وی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: ماموران هنگامی که یکی از متهمان قصد خروج از مخفیگاه را داشت وارد عمل شدند و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه دو نفر همدست دیگرش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در فردیس

سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اعلام کرد: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۱۵۰ واحد صنفی مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این بازدید ها که در سطح شهرستان فردیس انجام شد، ۱۵ واحد به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و نیز نداشتن پروانه کسب پلمب شدند و برای ۱۵واحد متخلف نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خاتمه با تاکید بر لزوم بازدید از صنوف به صورت مستمر از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جاعل عنوان و کلاهبردار تحت تعقیب دستگیر شد

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که فردی با جعل عنوان بازرس یکی از نهادهای حکومتی و ارائه کارت  شناسایی جعلی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که متهم با سابقه کلاهبرداری به جرم جعل عنوان و کلاهبرداری نیز تحت تعقیب مراجع قضائی و پلیس شهرستان کرج است که با به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در منطقه مشکین دشت شناسایی شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم، در یک فرصت مناسب نامبرده طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل و تعداد زیادی مدارک دولتی جعلی از مخفیگاه وی نیز کشف شد.

برخورد پلیس با فروشگاه های ارائه دهنده البسه نامتعارف

سرهنگ حمیدرضا افشاری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز اعلام کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی و جلوگیری از فروش پوشاک نامتعارف، بازدید از مراکز فروش پوشاک استان البرز در دستور پلیس نظارت بر اماکن عمومیاین استان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که به صورت سراسری در البرز برگزار شد از ۶۹۷ واحد بازدید شد که در این راستا برای ۲۶۶ واحد اخطاریه پلمب صادرشد. ۶۴ واحد صنفی نیز به دلیل ارائه البسه نامتعارف و عدم توجه به تذکرات قبلی پلیس پلمب شدند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با بیان اینکه بازدید از واحدهای صنفی مختلف برای پیشگیری از جرائم و تخلفات به صورت مستمر در دستور کار اداره اماکن عمومی قرار دارد اظهار کرد: همچنین در این طرح ۴۵۳ واحد صنفی تذکر دریافت کردند که یک هفته به آن ها فرصت داده شد تا برای رفع ایرادات مشاهده شده اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.