• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
12

اخبار پلیسی شنبه ۲ بهمن

  • کد خبر : 7343
  • 02 بهمن 1400 - 17:31
اخبار پلیسی شنبه ۲ بهمن
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز شنبه 2 بهمن را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، لغزندگی معابر و سرعت زیاد خودروی پژو، دو نفر را به کام مرگ کشاند، اختلال در آبگرمکن، جان مرد ۵۰ ساله را گرفت، کشف میلیاردی چوب قاچاق درساوجبلاغ، کشف بيش از ۴۰ هزار عدد داروی قاچاق در هشتگرد و کشف تجهیزات الکترونیکی قاچاق در کرج، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز شنبه ۲ بهمن است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم.

لغزندگی معابر و سرعت زیاد خودروی پژو، دو نفر را به کام مرگ کشاند

سرهنگ بیژن جنتی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز، خبری مبنی بر وقوع یک تصادف و آتش سوزی در جاده قزلحصار به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به دلیل لغزندگی معابر و سرعت زیاد، تعادل خود را از دست داده و با گاردیل وسط جاده برخورد کرده و دچار حریق شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه، راننده ۴۰ ساله و یکی از سرنشینان خودرو حدود ۵۰ ساله به دلیل شدت صدمات وارده در دم جان باختند و یکی از سرنشینان خودرو که خانمی ۲۵ ساله بود نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. کارشناسان پلیس راهور، علت این حادثه را لغزندگی معابر و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

اختلال در آبگرمکن، جان مرد ۵۰ ساله را گرفت

سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: ماموران گشت کلانتری ۲۲ مهرشهر از فوت فردی در منزل مطلع و به محل حادثه اعزام شدند. این مرد ۵۰ ساله به علت گازگرفتگی در منزل فوت شده بود و کارشناسان، علت وقوع این حادثه را اختلال در آبگرمکن منزل اعلام کردند.

کشف میلیاردی چوب قاچاق درساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ حین گشت زنی به یک دستگاه تریلر ولوو حامل چوب، مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران مشخص شد که خودروی مذکور حامل ۲۳ هزار و ۴۲۳ کیلوگرم چوب بدون حواله است که با هماهنگی مقام قضائی تریلر توقیف و به پارکینگ منتقل شد. کارشناسان ارزش تقریبی چوب های قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و دراین راستا یک نفردستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

کشف بيش از ۴۰ هزار عدد داروی قاچاق در هشتگرد

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پليس آگاهی ساوجبلاغ در راستای طرح عملياتی مبارزه با عناصر تهيه و توزيع قاچاق دارو، موفق به شناسایی یک انبار داروی قاچاق در شهر هشتگرد شدند.

وي با بیان اینکه در همين راستا ماموران به همراه عوامل اداره بهداشت به محل مورد نظر اعزام و در این عملیات بیش از ۴۰ هزار عدد انواع داروی غيرمجاز و قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال را كشف کردند، ادامه داد: در اين عمليات یک نفر دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

کشف تجهیزات الکترونیکی قاچاق در کرج

سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز خبر داد: درپی اخبار واصله مبنی بر استفاده از دستگاه تولید رمز ارز قاچاق در یک منزل مسکونی در منطقه حسن آباد کرج، موضوع به صورت ویژه دردستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  قرارگرفت.

وی افزود: در بازرسی ماموران از محل مذکور، تعدادی تجهیزات الکترونیکی غیرمجاز از جمله ۲۴ قطعه کارت گرافیک، دو قطعه مادربرد و سه عدد پاور کامپیوتر کشف شد. در این رابطه یک نفر دستگیر و ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7343

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.