• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

ارائه خدمات ویژه کنکور به ۲۹۴ دانش آموز موردحمایت کمیته امداد البرز

  • کد خبر : 3890
  • 13 اسفند 1399 - 9:42
ارائه خدمات ویژه کنکور به ۲۹۴ دانش آموز موردحمایت کمیته امداد البرز
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۲۹۴ دانش‌آموز موردحمایت البرزی از خدمات ویژه مؤسسات کنکور در قالب برنامه‌ها و کلاس‌های آنلاین و آفلاین بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۷ هزار دانش‌آموز موردحمایت در البرز مشغول تحصیل هستند، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر خرید تبلت و گوشی هوشمند، کمک‌هزینه لوازم‌التحریر آزمون‌های درسی، خرید کتب آموزشی، همایش‌های تحصیلی و شغلی و کارگاه‌های مشاوره‌ای را برای این دانش آموزان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان کنکوری در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا از کلاس‌های آموزشی به‌ صورت آنلاین و آفلاین بهره‌مند می‌شوند، افزود: این دانش آموزان با اولویت سال دوم و سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی در این مؤسسات ثبت‌نام‌شده‌اند و ۲۹۴ دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات ویژه این مؤسسات بهره مند شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه ۵۱۵ دانشجو و دانش‌آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی فرهنگی، هنری، قرآنی و ثبت اختراع شناسایی شده اند، ادامه داد: ۴۰۷ نفر از نخبگان مددجوی شناسایی‌شده این نهاد دانش‌آموز و ۱۰۸ نفر دانشجو هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.