• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
رئیس سازمان صمت استان البرز:

استان البرز رتبه نخست پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را کسب کرد

  • کد خبر : 10210
  • 11 مهر 1401 - 14:42
استان البرز رتبه نخست پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را کسب کرد
رئیس سازمان صمت استان البرز با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی این استان گفت: طی سه سال اخیر البرز با سهم حدود 26 درصدی از پرداختی ها جایگاه نخست کشوری را در این بخش کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رامین ربیعی، رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکارهای مشترک میان سازمان صمت و خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز که امروز با حضور هیات مدیره خانه صمت و اصحاب رسانه در خانه صمت استان برگزار شد، از واگذاری بخشی از وظایف، اختیارات و مسئولیت های این اداره کل به یک تشکل بخش خصوصی سخن گفت.

وی بیان کرد: رویکرد اساسی سازمان صمت، توانمندسازی تشکل های بخش خصوصی به ویژه خانه صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده انجمن های تخصصی صنایع همگن استان البرز است. خانه صنعت به عنوان بازوی اجرایی اداره کل صمت دارای جایگاه بوده و از این پس در قالب تفاهم نامه منعقد شده بخشی از امور اجرایی مرتبط را بر عهده خواهد گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: در دوره جدید فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت، این تشکل از انسجام خوبی برخوردار است و با توجه به زيرساخت های خوبی که در این مجموعه مهیا شده، انتظار می‌رود انجمن‌های تخصصی نیز به صورت فعال تر پای کار باشند تا این تشکل موقعیت و جایگاه خود را بیش از پیش تثبیت کند.

ربیعی ضمن یادآوری رویکرد جدید وزارت صمت در ایجاد یک کانال مطمئن و قابل رصد از روند دریافت خدمات از سوی مخاطبان در سراسر کشور خبر داد و گفت: سامانه ۱۲۴ با تاکید ویژه وزیر صمت و با هدف ساماندهی مسیر دریافت خدمات مورد نیاز مردم، مورد بازبینی قرار گرفته و از ابتدای آبان ماه همه موارد درخواستی مخاطبان از طریق آن دنبال می شود و به صورت برخط و مستمر از سوی وزارتخانه مورد رصد قرار می گیرد تا فرآیند صدور مجوزها و سایر خدمات در کمترین زمان اجرایی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: البرز طی سه سال اخیر با سهم حدود ۲۶ درصدی از پرداختی ها جایگاه نخست کشوری را در این بخش کسب کرده است. در قالب مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز از ابتدای امسال ۲۳۴ واحد تولیدی و صنعتی تسهیلاتی به ارزش بالغ بر دو هزار میلیارد از بانک‌های عامل استان البرز دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=10210

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.