• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

تشکیل قرارگاه پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص گامی مهم در خدمت رسانی به مردم

  • کد خبر : 2126
  • 17 آذر 1399 - 15:48
تشکیل قرارگاه پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص گامی مهم در خدمت رسانی به مردم
رئیس کل دادگستری استان البرز از تشکیل قرارگاه پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص در استان خبر داد و گفت: تشکیل این قرارگاه گامی مهم در خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز حسین فاضلی، رئیس کل دادگستری استان البرز صبح امروز در جلسه ای که با حضور فرمانده انتظامی این استان  و نیز جمعی از فرماندهان و معاونین انتظامی در ساختمان دادگستری البرز برگزار شد، از تشکیل قرارگاه پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص در البرز خبر داد.

وی تحقق امنیت در جامعه را از مهمترین مطالبات مردم از نهادهای تامین کننده امنیت دانست و تصریح کرد: خواسته مردم اجرای به موقع قانون است. ما نیز در این راستا به دنبال روش های جدید در خدمت رسانی به مردم هستیم و تشکیل قرارگاه پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص گامی مهم در خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان البرز در برخورد با مجرمان و دستگیری آنان گفت: تلاش می کنیم با ساز و کاری که در نظر گرفته شده است برخورد مناسبی با مخلان نظم و امنیت صورت گیرد تا کمتر شاهد وقوع جرائم در سطح جامعه باشیم.

فاضلی خاطرنشان کرد: مجرمان بدانند از زمان دستگیری تا وقتی که حکم قضایی آنان به صورت کامل اجرا نشود در بازداشت می مانند و از آزادی آنان ممانعت بعمل می آید.

وی با اشاره به طرح تحول قضایی ادامه داد: به منظور افزایش رضایتمندی مردم، در صدد هستیم تا مراحل اجرای قانون و به نتیجه رسیدن پرونده های قضایی در بازه زمانی کمتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه ابزارها و سامانه های مرتبطی جهت سهولت در انجام ماموریت ها برای نیروی انتظامی و دادگستری پیش بینی شده گفت: کمیته های تخصصی نیز به منظور اجرای احکام و اقدامات اجرایی بر اساس شیوه نامه قرارگاه تشکیل شده است.

در انتهای این جلسه، تفاهم نامه همکاری میان دادگستری استان البرز و نیروی انتظامی این استان برای اجرای شیوه نامه قرارگاه پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص به امضای رئیس کل دادگستری استان و فرمانده انتظامی البرز رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2126

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.