• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تغییر سبک زندگی، رمز مصونیت از کروناست

  • کد خبر : 5236
  • 06 اردیبهشت 1400 - 16:02
تغییر سبک زندگی، رمز مصونیت از کروناست
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز اذعان کرد: تغییر در رفتارهای شخصی و اجتماعی و سبک زندگی رمز مصون ماندن از کرونا و حفظ سلامتی است.  

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز ضمن ابراز تأسف از سیر سعودی انتشار ویروس کرونا در سطح کشور و استان البرز گفت: روند مراجعه و بستری شهروندان مبتلا به این بیماری سیر سعودی و مستمر به خود گرفته که این موضوع باعث ایجاد موج چهارم کرونا و بروز خسارت های مادی و معنوی زیادی به جامعه و مردم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرسایشی شدن مبارزه با بیماری کرونا، باید دانست که با استمرار رفتارهای قبلی، طبعا نتیجه جدیدی حاصل نخواهد شد لذا باید با تغییر در رفتارهای شخصی و اجتماعی، به دنبال تسلط بر این ویروس باشیم. در واقع می توان گفت تغییر سبک زندگی، رمز مصون ماندن از کرونا و حفظ سلامتی است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز افزود: وجود و همزیستی با این بیماری یک واقعیت نامطلوب است که باید آن را قبول کنیم و به اجبار با آن کنار بیاییم لکن با عمل به توصیه های کارشناسان بهداشتی، تلاش کنیم که از ابتلا به این بیماری، مصون بمانیم.

مقدم ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا گفت: از ابتدای روند شیوع این بیماری، تصمیمات و اقدامات متعددی صورت گرفته و توصیه های مختلفی نیز از سوی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان ارائه شده اما هیچ یک از این توصیه ها به تنهائی برای کنترل و مقابله با این ویروس موثر نیست.

مقدم افزود: روند مشارکت و همراهی مردم و مسئولین در ایام شیوع کرونا، یک محک و آزمون ملی است که عیار هر یک از مسئولین و مردم در آن مشخص می شود لذا امیدوارم با تاب آوری بیشتر مردم و کسبه در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونائی، هرچه زودتر به نتایج و وضعیت مطلوب دست یابیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر ادامه همکاری شهروندان و رعایت پروتکل ها از سوی مردم و مسئولین اذعان کرد: باید با نگاه جامع و اهتمام ویژه و عزمی همگانی و عمومی، ضمن رعایت تمامی دستورالعمل ها و توصیه ها، روند شیوع این بیماری را کنترل و متوقف کنیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5236

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.