• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تمدید خودکار کارت های بانکی منقضی

  • کد خبر : 5295
  • 08 اردیبهشت 1400 - 14:51
تمدید خودکار کارت های بانکی منقضی
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز خبر داد: تاریخ کارت های بانکی منقضی به صورت خودکار تا پایان سال 1400 تمدید می شود و نیازی به مراجعه حضوری مردم به بانک نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم، مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونای البرز گفت: این جلسات به صورت روزانه و منظم در حال برگزاری است و روند امور و شرایط کرونائی البرز در حال بررسی و پیگیری روزانه مسئولین استان است.

وی افزود: در این جلسات ضمن بررسی تجارب و پیشنهادات مسئولین و نظرات کارشناسی شده، تمامی راه های کنترل و کاهش روند ابتلای شهروندان به بیماری کرونا مورد بررسی قرار می گیرد و نتایج آن در قالب مصوبات جلسه، در همان روز به اعضای ستاد و مسئولین کمیته های استانی جهت اجرا، ابلاغ می شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های دولت و راهکارهای ارائه شده در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت کاهش تردد و مراجعات شهروندان به دستگاه ها و دوایر است.

مقدم ادامه داد: بر اساس تمهیداتی که از سوی بانک مرکزی و در راستای مقابله با شیوع کرونا اتخاذ شده است در این جلسه اعلام شد که تاریخ انقضای کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان تا پایان سال ۱۴۰۰ و به مدت یک سال تمدید شده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز بیان کرد: شهروندان می توانند، زمان انجام عملیات بانکی و نقل و انتقال الکترونیکی وجوه، جهت تکمیل اطلاعات کارت بانکی خود در قسمت سال، دو عدد صفر (۰۰) و در قسمت ماه، عدد ۱۲ را درج کنند و عملیات بانکی خود را ادامه دهند.

مقدم در پایان تاکید کرد: باید با مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و حسن انجام وظایف، تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از میزان آسیب های ناشی از کرونا در بخش های مختلف کاسته شود و با اتخاذ راهکارهای صحیح و در پرتو همکاری و همراهی شهروندان، هرچه زودتر روند عادی را به زندگی مردم بازگردانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5295

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.