• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0

جشنواره تئاتر استانی البرز به ایستگاه پایانی رسید

  • کد خبر : 12004
  • 10 آذر 1401 - 21:13
جشنواره تئاتر استانی البرز به ایستگاه پایانی رسید
دبیر جشنواره تئاتر استانی بسیج خبر داد: این جشنواره امروز با حضور مسئولین و هنرمندان استان البرز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استانی البرز عصر امروز پنجشنبه دهم آذر جاری با حضور مسئولین، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

حسین بهزادی فر، دبیر این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز از رقابت سخت بین ۱۰ گروه هنری در این جشنواره خبر داد و گفت: شرگت کنندگان در بخش های پوستر و بروشور، طراحی صحنه، موسیقی، گریم، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و بازیگری مرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در بخش بازیگری مرد، رهام عسگرپور در نمایش «نور مهتاب» رتبه اول، احسان فلاحیان در نمایش «آرامش در کالمیتی» رتبه دوم، سید جلال موسوی در نمایش «اژدهاک» رتبه سوم و صالح لواسانی در نمایش «مادر مرده است» نیز رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

دبیر این جشنواره بیان کرد: در بخش بازیگری زن، سپیده توکلی در نمایش «نور مهتاب» رتبه اول، لیلا میناوند در نمایش «مادر مرده است» رتبه دوم، معصومه میراشه در نمایش «آرامش در کالمیتی/ شوتینگ» رتبه دوم، رویا جزینی در نمایش «رویا» رتبه سوم و اکرم جلیلوند در نمایش «آرامش در کالمیتی» نیز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

بهزادی فر اعلام کرد: در بخش کارگردانی، ریحانه فلاح برای نمایش «مادر مرده است» رتبه اول، اکرم جلیلوند برای نمایش «آرامش در کالمیتی» رتبه دوم و سپیده توکلی برای نمایش «نور مهتاب» رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش نویسندگی نیز، سپیده توکلی برای نمایش «نور مهتاب» رتبه اول، آرش محمدی برای نمایش «آرامش در کالمیتی» رتبه دوم و علیرضا معروفی برای نمایش «مادر مرده است» رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

بهزادی فر گفت: در بخش پوستر و بروشور، داوود ابراهیمی برای نمایش «رویا»، در بخش طراحی صحنه، سپیده توکلی برای نمایش «نور مهتاب»، در بخش موسیقی ثمین موسوی برای نمایش «اژدهاک» و در بخش گریم، معصومه غفوری برای نمایش «آرامش در کالمیتی» به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

دبیر جششنواره تئاتر استانی البرز در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه شرکت کنندگان در این رقابت هنری جذاب و شیرین، اعلام کرد: جایزه ویژه هیات داوران این جشنواره نیز به علیرضا داننده فرد برای نمایش «شیدایی» تعلق گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.