• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6

مسئول جدید صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان و نویسندگان البرز انتخاب شد

  • کد خبر : 6794
  • 26 مهر 1400 - 10:02
مسئول جدید صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان و نویسندگان البرز انتخاب شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با صدور ابلاغی سرکار خانم سارا بهراد را به عنوان مسئول جدید صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان و نویسندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در مراسم تودیع و معارفه مسئول قدیم و جدید صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان و نویسندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر، یکی از وظایف اصلی وزارت متبوع است.

وی اذعان کرد: با شیوع ویروس کرونا خسارت های زیادی به حوزه کاری فرهنگ و هنر وارد شد و طبعا باید نسبت به حمایت ضابطه مند و مناسب از اصحاب فرهنگ و هنر واجد شرایط، اقدام شود و وزارت متبوع در این حوزه، عضویت در صندوق اعتباری هنر و داشتن هنر کارت را به عنوان شناسه برای این موضوع تعیین کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: باید با اطلاع رسانی مناسب و اجرای دقیق و کامل ضوابط و آئین نامه های مربوطه، افراد واجد شرایط را برای عضویت در صندوق تائید کرد و از آنجا که عضویت افراد در صندوق اعتباری هنر، باعث ایجاد تعهد و بار مالی برای دولت می شود، باید در تائید یا عدم تائید تقاضاهای واصله، دقت و کارشناسی لازم صورت گیرد تا نه حق کسی ضایع شود و نه برای دولت و بیت المال، هزینه اضافه ایجاد شود.

در ادامه این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات جناب آقای علی مصطفی حفاری در دوره تصدی مسئولیت، تقدیر و ابلاغ مسئولیت خانم سارا بهراد به عنوان مسئول جدید صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان و نویسندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به وی تحویل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6794

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.