• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

واجدین شرایط برای معرفی نامه تردد به فرمانداری مراجعه کنند

  • کد خبر : 2810
  • 10 دی 1399 - 11:12
واجدین شرایط برای معرفی نامه تردد به فرمانداری مراجعه کنند
فرماندار ویژه شهرستان کرج با تأکید بر اینکه افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و ... دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند، گفت: در صورت فوریت به انجام کارهای ضروری در سایر استان ها و نیاز به اخذ معرفی نامه تردد، افراد با مدارک کامل به فرمانداری محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین اطلاعیه های قبلی تردد وسایل نقلیه خدماتی، امدادی، انتظامی و نظامی، سوخت رسان، فاسدشدنی و ناوگان عمومی باری و مسافری در جاده های برون شهری مجاز است.

وی با بیان اینکه در خصوص سایر افراد شاغل در ادارات، موسسات و شرکت ها باید نماینده آنها جهت دریافت معرفی نامه تردد به فرمانداری محل سکونت مراجعه کنند، افزود: افراد بیمار دارای نوبت پزشکی و احضاریه های قضایی نیز به فرمانداری شهرستان های محل سکونت استان مراجعه و کارت تردد دریافت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج مطرح کرد: افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی، امورات قضایی و … دارند حتی الامکان از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند.

قاسم پور هدف از اجرای این ممنوعیت ها را قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و عنوان کرد: تمامی همشهریان نیز باید نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند و از ترددهای غیرضروری در محورهای برون شهری استان اجتناب کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2810

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.