• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0

آئین گرامیداشت روز آتش‌نشان در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 32335
  • 07 مهر 1403 - 12:10
آئین گرامیداشت روز آتش‌نشان در کرج برگزار می شود
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آئین گرامیداشت روز آتش‌نشان روز یکشنبه هشتم مهر ماه با حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نیروهای خدوم عملیاتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: هفتم مهر به عنوان روز آتش‌نشان و آغاز هفته ایمنی و آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است، این نامگذاری به پاس فداکاری، شجاعت و از خودگذشتگی آتش نشانان در راه دفاع از جان و مال انسان‌ها در شرایط حادثه و خطر صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در شرایط حادثه به قلب خطر، درست نقطه ای که دیگران از آنجا دور می‌شوند، می روند تا به رسالت مقدس خود بپردازند، گفت: به پاس این رشادت ها و قدردانی از زحمات و تلاش های ارزشمند این همدلان سرخ، مراسمی نمادین با حضور مسئولان ارشد مدیریت شهری کرج برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: هفتم مهر ماه نیز عوامل سازمان انتقال خون البرز در محل سازمان آتش‌نشانی حضور پیدا می‌کنند تا آتش‌نشانان ایثارگر به صورت داوطلبانه اهدای خون انجام دهند.

به گفته وی، در روز نهم مهر ماه، آتش‌نشانان با خانواده شهدای دفاع مقدس دیدار خواهند داشت و در روز دهم مهر ماه نیز آتش نشانان به مناسبت روز جهانی سالمندان به دیدار و عیادت سالمندان آسایشگاه فاطمیه کرج می روند.

یساولی در پایان متذکر شد: دیدار با خانواده آتش‌نشانان بازنشسته نیز از دیگر برنامه‌های ما در هفته ایمنی و آتش‌نشانی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=32335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.