• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

آرزوی ۲۲ ساله مردم طالقان محقق می شود/بهره برداری از راه هشتگرد-طالقان

  • کد خبر : 1379
  • 27 آبان 1399 - 13:19
آرزوی ۲۲ ساله مردم طالقان محقق می شود/بهره برداری از راه هشتگرد-طالقان
استاندار البرز با بیان اینکه آرزوی 22 ساله مردم طالقان محقق می شود، گفت: راه هشتگرد طالقان مشروط به تکمیل ایمن سازی جاده، دی ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در بازدید از روند تکمیل پروژه راه هشتگرد – طالقان گفت: خدا را شاکرم که با برنامه ریزی های صورت گرفته طی یک سال اخیر روند تکمیل راه حیاتی و مهم هشتگرد – طالقان با سرعت دنبال شد؛ این مسیر به زودی زیر بار ترافیک می رود.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر روند پروژه ها، محرک مهمی در ارتقای سرعت، دقت و ایمنی امور است، ادامه داد: رعایت حداکثر ایمنی و جدیت در تکمیل مراحل ایمن سازی جاده بسیار مورد تاکید است و تنها با اطیمنان خاطر از تحقق این مهم، جاده به بهره برداری می رسد. بر این اساس مدیرکل راه و شهرسازی استان ماموریت ویژه ای برای نظارت بر روند تکمیل و ایمن سازی جاده دارد.

استاندار البرز مطرح کرد: از مسیر بازدید شد و تمامی موارد طی گزارشی از پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت و البته راهداری کشور مسئولیت خطیری در اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ، نگهداری و ایجاد راهدارخانه در این مسیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و ایمنی مردم از اهم امور است، عنوان کرد: امید دارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از این راه حیاتی باشیم.

شهبازی بر ضرورت تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز و اتخاذ تدابیر فوری جهت تخریب تعدی به منابع ملی و طبیعی و تغییر غیرمجاز کاربری های زراعی و باغی به مسکونی تاکید و مسئولان مربوطه را مکلف کرد که پس از اجرای این مهم، گزارش جامعی از روند کار، ارائه دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1379

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.