• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
9
برای اولین بار در کشور؛

آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برگزار می شود

  • کد خبر : 26201
  • 03 اسفند 1402 - 13:23
آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برگزار می شود
مدیرکل بهزیستی استان البرز خبر داد: ثبت نام اولین آزمون استخدامی اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در دستگاههای اجرایی آغاز می شود.

به گزارش دیده بان البرز، وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: با اعلام سازمان بهزیستی کشور امسال ثبت نام اولین آزمون استخدامی اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در دستگاههای اجرایی آغاز می شود.

وی با تاکید بر محدودیت زمان ثبت‌نام که تا نهم اسفند ماه سال جاری است ادامه داد: بر اساس ریزی های انجام شده از طریق این آزمون چهار هزار و ۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش در سراسر کشور در ۴۵ دستگاه‌ اجرایی جذب خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه مددجویان تحت پوشش که دارای کارت معلولیت از بهزیستی هستند، می‌توانند جهت تصدی ۹۰ شغل احراز شده در دستگاه های اجرایی با یکدیگر رقابت کنند افزود: آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار و نتایج آن نیز در ۳۰ خرداد همان سال اعلام می شود.

محمدی فلاح اظهار کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و دفترچه مربوطه را دریافت کنند. سهمیه استخدامی استان البرز در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای ۸۸ نفر در پنج شهرستان کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ است.

وی ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، تحقیقات و ترویج کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی را از جمله اداراتی برشمرد که استخدام افراد دارای معلولیت در آنها انجام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.