• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4
در جریان سیلاب روز گذشته؛

آسیب جدی به بخش هایی از محور کرج – چالوس وارد شد/ توقف ۱۵۰ خودرو و هدایت سرنشینان آن ها به خارج از محدوده

  • کد خبر : 18310
  • 19 خرداد 1402 - 14:45
آسیب جدی به بخش هایی از محور کرج – چالوس وارد شد/ توقف ۱۵۰ خودرو و هدایت سرنشینان آن ها به خارج از محدوده
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از وارد شدن خسارت های جدی به بخش هایی از محور کرج – چالوس در جریان سیلاب روز گذشته خبر داد و گفت: 150 خودرو در محدوده کرج – چالوس متوقف و سرنشینان آن ها از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به خارج از محدوده هدایت شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، منوچهر غفاری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: در پی بارش های بعدازظهر روز گذشته در ارتفاعات به ویژه محور کرج تا کندوان، سیلاب به وقوع پیوست و علیرغم کوتاه بودن مدت زمان بارش ها در طول چند ساعت، خسارت های جدی به بخش هایی از این محور به ویژه در محدوده پیچ عسل کوک (شاندیز) و تکاوران وارد شد.

وی با اشاره به اینکه این سیلاب خسارت جانی در بر نداشته و امدادرسانی همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: ۱۵۰ خودرو در محدوده کرج – چالوس متوقف و سرنشینان آن ها از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به خارج از محدوده هدایت شدند. اکنون امدادرسانی ها از طریق مسیر شهرستانک و خوزنکلا در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه استاندار البرز، معاونین وی و مدیران کل دستگاه های امدادی، خدماتی و همچنین رئیس پلیس راه استان البرز در محل حضور دارند، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود تا زمان بازگشایی کامل این محور از مسیرهای جایگزین استفاده کنند تا با مشکل مواجه نشوند‌.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18310

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.