• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

آغاز دوره های آموزشی در فرهنگسرای ولایت شهر گلسار

  • کد خبر : 29831
  • 06 مرداد 1403 - 17:25
آغاز دوره های آموزشی در فرهنگسرای ولایت شهر گلسار
مدیریت فرهنگسرای ولایت از برگزاری اولین دوره های آموزشی در این فرهنگسرا خبر داد و گفت: شهروندان از این فرصت ارزشمند در راستای بهره‌مندی از این دوره ها استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی شهرداری گلسار، کوه فلاح مدیر فرهنگسرای ولایت شهر گلسار از برگزاری جلسه هماهنگی با اساتید و مربیان در محل این فرهنگسرا خبر داد و گفت: این فرهنگسرا با تلاش و پیگیری های شهردار گلسار در تیر ماه امسال افتتاح و جهت برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خطاب به اساتید و مربیان حاضر در جلسه بیان کرد: با همراهی شما اساتید و مربیان، امیدوارم در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و شهروندان کلاس ها در این مکان دایر شود. همچنین از شما می خواهیم با توجه به برگزاری اولین دوره های آموزشی در این فرهنگسرا و نیز تسهیل در ثبت نام شهروندان در دوره های آموزشی نگاه ویژه ای داشته باشید.

مدیریت فرهنگسرای ولایت همچنین از عموم شهروندان خواست تا با توجه به حضور اساتید مجرب و کشوری در این محل از این فرصت ارزشمند در راستای بهره‌مندی از این دوره ها استفاده کنند.

شایان ذکر است کلاس های آموزشی هنرهای تجسمی، شعر، ادبیات، فن بیان، صنایع دستی، سنگ زینتی، زبان انگلیسی، خوشنویسی، خط تحریر، قلم زنی، موسیقی کودک و بزرگسالان، نقاشی کودک و بزرگسالان، آواز ایرانی، چرتکه، رباتیک، تئاتر، عکاسی، شمع سازی، سفالگری، تدریس دروس پایه ریاضی، علوم، فیزیک و زیست با اساتید مجرب و کشوری در محل فرهنگسرای ولایت شهر گلسار برگزار می شود.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت ثبت‌نام همه روزه به جز ایام تعطیل «از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر» به فرهنگسرای ولایت واقع در بوستان جوانمرد شهر گلسار مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۵۶۰۶۵۲۴ مدیریت فرهنگسرا تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.