• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6
مدیرکل زندان های استان البرز خبر داد؛

آغاز دومین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان در البرز/ توانمند شدن زندانیان، ضامن امنیت جامعه است

  • کد خبر : 20972
  • 14 مرداد 1402 - 8:46
آغاز دومین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان در البرز/ توانمند شدن زندانیان، ضامن امنیت جامعه است
مدیرکل زندان های استان البرز گفت: دومین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه زندانیان و سربازان وظیفه زندان‌های البرز همزمان با سراسر کشور و با مشارکت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز در زندان فردیس آغاز شد.

به گزارش دیده بان البرز، علی چهارمحالی، مدیرکل زندان های استان البرز گفت: دومین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه زندانیان و سربازان وظیفه زندان‌های البرز همزمان با سراسر کشور و با مشارکت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز، صبح امروز در زندان فردیس آغاز شد و تا هفدهم مرداد ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات ۴۱۹ زندانی دارای تخصص فنی در ۹ رشته جوشکاری، فناوری خودرو، منبت، معرق، آشپزی، برق ساختمان، قالی بافی، پیرایشگر مردانه و سراجی با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۶۰ زندانی به مرحله نهایی راه یافتند و تا پایان مسابقات برای کسب مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر رقابت می‌کنند.   

مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: سال گذشته اداره کل زندان‌های البرز به عنوان اولین استان، مسابقات ملی مهارت ویژه سربازان وظیفه زندان‌ها را به صورت آزمایشی در یک رشته برگزار کرد و با توجه به بازخوردهای مناسب آن، امسال این مسابقات را با تدابیر در نظر گرفته شده با حضور ۴۵ سرباز در پنج رشته فنی برگزار کرد که با استقبال خوب سربازان وظیفه مواجه شد. 

چهارمحالی ضمن قدردانی از مدیر کل، مسئولان و مربیان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز اظهار کرد: توانمند شدن زندانیان در عرصه فنی ضامن امنیت جامعه است؛ بسیاری از زندانیان به دلیل نداشتن تخصص و شغل مناسب دچار لغزش شده‌اند که این لغزش‌ها موجب ناامنی در جامعه می‌شود، پس هرچه در زمینه توانمندسازی زندانیان سرمایه‌گذاری شود، اثرات مثبت آن به جامعه باز می گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20972

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.