• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج خبر داد؛

آغاز عملیات عمرانی پنج تقاطع غیرهمسطح در کرج

  • کد خبر : 21426
  • 25 مرداد 1402 - 22:18
آغاز عملیات عمرانی پنج تقاطع غیرهمسطح در کرج
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملیات عمرانی پنج تقاطع غیرهمسطح آغاز شده و دو تقاطع دیگر نیز در مرحله نهایی هستند.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، سال جاری را سال تقاطعات غیر همسطح نامید و گفت: عملیات عمرانی پنج تقاطع غیرهمسطح آغاز شده و دو تقاطع دیگر نیز در مرحله نهایی هستند که اجرای عملیات اجرایی این هفت تقاطع به صورت همزمان در مدیریت شهری کرج بی سابقه است.

وی اظهار کرد: عملیات تقاطع غیرهمسطح شهید موذن – جمهوری در فروردین سال جاری و تقاطع غیرهمسطح حصار که نقطه اتصال بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید سردار سلیمانی است، اواخر تیر ماه، آغاز شده، تقاطع غیرهمسطح فلکه اول در حال تجهیز کارگاه و لوپ غیرهمسطح ۱۲ فروردین واقع در سه راه رجائی شهر (شرق به جنوب) در مرحله انتخاب پیمانکار است.

رحیمی از تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی به عنوان یکی از تقاطعات مهم و اولویت دار برای شهروندان یاد کرد و افزود: با همه فراز و نشیب ها و کاستی و کم کاری های صورت گرفته، هماهنگی با دستگاه ها و حوزه های مربوطه و بررسی ابعاد محیط زیستی و فرهنگی اجتماعی، طرح های متعددی مورد بررسی قرار گرفت و پس از انتخاب طرح برتر، ‌اخذ مصوبات کمیسیون ماده ۵ و شورای ترافیک، پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج تقاطع غیر همسطح شیخ آباد – راه آهن را درخواست دو دهه شهروندان این منطقه عنوان و بیان کرد: تقاطع شیخ آباد در مرحله نهائی اخذ کمیسیون ماده ۵ بوده و تقاطع ۴۵ متری گلشهر – شهید بهشتی به دلیل تداخل با گالری قطار شهری و خط ویژهBRT  و عدم توافق املاک خصوصی ضلع شرقی چهارراه ۴۵ متری گلشهر در حال بررسی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.