• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
14
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج خبر داد؛

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

  • کد خبر : 18673
  • 26 خرداد 1402 - 11:05
آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای مهر ماه 1402 خبر داد.

سید مرتضی سادات حسینی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای مهر ماه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت زمانی ثبت نام، علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه واقع در خیابان میخک عظیمیه یا مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور در رشته موردنظر خود ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: این مرکز در رشته‌های مدیریت کسب و کار، روابط عمومی، مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی، حقوق قضایی، انیمیشن، طراحی گرافیک، سینما – تدوین فیلم، هنرهای تجسمی – عکاسی، هنرهای تجسمی – نقاشی، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی لباس، معماری – معماری داخلی، اینترنت و شبکه های گسترده و نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج افزود: این مرکز همچنین در رشته های مدیریت کسب و کار، طراحی و توسعه برند، روابط عمومی – امور رسانه، مترجمی – خبر انگلیسی، حقوق قضایی، طراحی گرافیک – رسانه های چاپی، طراحی گرافیک – تصویرسازی، عکاسی – تبلیغات، نقاشی، طراحی و تکنولوژی دوخت، طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اجتماعی و مشاغل، معماری – طراحی محیط داخلی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری برنامه سازی وب در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

سادات حسینی یکی از مزیت‌های این مرکز دانشگاهی را برخورداری از صندوق قرض الحسنه دانست و مطرح کرد: دانشجویان می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق با اقساط ۱۶ ماهه برای پرداخت شهریه یا پیشبرد فعالیت‌های کارآفرینانه خود استفاده کنند. این مرکز دبیرخانه دائمی رویدادهای تخصصی در حوزه ماًموریت و رشته های دانشگاه است و در راستای ارتباط با صنعت، هرساله رویدادهای تخصصی بسیاری را با همکاری نهادها، سازمان ها، شرکت ها و با بهره مندی از توانمندی های دانشجویان، مدرسان و همکاران برگزار می کند.

وی از امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی کرج خبر داد و بیان کرد: این مرکز با دارا بودن مراکز نوآوری و شکوفایی، بکارگیری اساتید مجرب و نامی در سطح ملی و بین المللی، کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت‌های کامپیوتری، کارگاه تخصصی خیاطی، استودیو و آتلیه مجهز عکاسی، کتابخانه و … مکان مناسبی را برای علاقه مندان به ادامه تحصیل فراهم کرده است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با بیان اینکه سالانه شاهد کسب مقام های برتر متعدد توسط مدرسان و دانشجویان در جشنواره ها و مسابقات استانی، کشوری و ملی هستیم، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۲۶۳۳۱۹۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18673

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.