• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0
مدیرکل راهداری استان البرز خبر داد؛

آماده‌ باش ۱۲۰ اکیپ راهداری در پی هشدار هواشناسی/راههای البرز لغزنده است

  • کد خبر : 32323
  • 07 مهر 1403 - 9:54
آماده‌ باش ۱۲۰ اکیپ راهداری در پی هشدار هواشناسی/راههای البرز لغزنده است
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز، از آماده‌ باش ۱۲۰ راهدار البرز در پی هشدارسازمان هواشناسی خبر داد و گفت: رانندگان از توقف در مناطقی که امکان ریزش سنگ از کوه را دارد خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی زندی فر، مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، اظهارکرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان البرز و هشدار و صدور وضعیت قرمز سازمان هواشناسی در سطح استان تمامی نیروهای راهداری البرز به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: بر همین اساس ۱۴ اکیپ راهداری در قالب ۱۲۰ راهدار و تعداد ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین در راهدار خانه ها و پایگاه های راهداری مستقر و به حالت آماده باش در آمدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد: باتوجه به پیش بینی بارش باران در استان البرز به ویژه در ارتفاعات و محورهای کوهستانی از رانندگان درخواست می شود از توقف در مناطقی که امکان ریزش سنگ از کوه را دارد خودداری کنند.

وی متذکر شد: رانندگان می‌توانند جهت کسب آخرین وضعیت راه های استان البرز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

بارش باران و لغزندگی راه های البرز/ ترافیک در آزادراه ها سنگین است

زندی فر از بارش باران و لغزندگی راه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند، زیرا اکنون شاهد بارش باران در تمام راه های استان البرز هستیم که سبب لغزندگی سطح معابر شده است.

وی در خصوص وضعیت ترافیک آزادراه های این استان گفت: در زمان حاضر ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین حدفاصل ترمنیال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج – تهران از پل فردیس تا کلاک ودر ادامه درمحدوده گرمدره سنگین است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز متذکر شد: همچنین وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران_کرج_ قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=32323

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.