• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
7
معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز خبر داد؛

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی البرز برای خدمت رسانی به زائران اربعین

  • کد خبر : 20827
  • 07 مرداد 1402 - 16:18
آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی البرز برای خدمت رسانی به زائران اربعین
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان برای جابجایی زائران اربعين حسینی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای سفر ایمن زائران صورت گرفته است.

به گزارش دیده بان البرز، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان برای جابجایی زائران اربعين حسینی خبر داد و گفت: هماهنگی و مقدمات لازم برای خدمت رسانی به زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین البرز به صورت منظم برگزار و هماهنگی‌های مناسبی بین دستگاه‌های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده است، افزود: بررسی و ارسال ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و موسسات اتوبوسرانی به تفکیک اتوبوس‌های عادی و VIP، از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز همچنین از بررسی چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل و نقل از لحاظ رعایت نرخ جابجایی و دستورالعمل‌های مربوط به توشه همراه و غیر همراه مسافر و نظافت ناوگان و کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان توسط مدیران فنی شرکت‌ها در جلسات مذکور خبر داد.

قدمی با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود، اظهار کرد: جابجایی ایمن زائران، اولویت اول اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز است. همچنین بنا شده که برای افزایش توان ناوگان از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20827

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.