• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
به مناسبت سالروز ولادت امام هشتم؛

اجتماع بزرگ امام رضایی ها در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 17874
  • 05 خرداد 1402 - 13:19
اجتماع بزرگ امام رضایی ها در کرج برگزار می شود
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشن بزرگ و گردهمایی «امام رضایی ها» به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در روز شنبه ششم خرداد ماه خبر داد.

امیر اشتری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری دیده بان البرز، ضمن تبریک دهه کرامت، بر ضرورت بزرگداشت و نکوداشت این ایام به ویژه سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که از جایگاه ویژه ای در قلوب ایرانیان برخوردار است، تاکید کرد.

وی دهه کرامت را یکی از مناسب های خاص مذهبی و دینی شیعیان دانست و مطرح کرد: همه ساله در سالروز ولادت امام هشتم شیعیان، جشن های متعددی به همت مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت (ع) در کشور برگزار می شود که این موضوع نشان از ارادت خاص شیعیان به مقام این امام همام دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشن بزرگ و گردهمایی «امام رضایی ها» در اقدامی متفاوت، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و با همکاری جمعی از هیئات مذهبی شهر، در روز شنبه ششم خرداد ماه ساعت ۲۰ در فلکه دوم رجایی شهر خبر داد.

اشتری در پایان ضمن دعوت از همه شهروندان کرجی جهت حضور پرشور در این رویداد باشکوه بیان کرد: محمد حسین پویانفر، عبدالرضا هلالی و سید امیر حسینی از مداحان برجسته کشور در جشن بزرگ امام رضایی ها حضور دارند و به مدیحه سرایی می پردازند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17874

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.