• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

اجرای طرح پویش همدلی در البرز ادامه دارد

  • کد خبر : 5589
  • 21 اردیبهشت 1400 - 11:04
اجرای طرح پویش همدلی در البرز ادامه دارد
مدیرکل بهزیستی استان البرز از تداوم روند همدلی مردم این استان و ارائه کمک رسانی به مددجویان نیازمند در قالب پویش ضیافت همدلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز در جمع خبرنگاران از تداوم اجرای طرح پویش همدلی در البرز خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای ارائه خدمت رسانی حداکثری به جامعه هدف و با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح مذکور از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت جاری ادامه خواهد داشت مطرح کرد: در سال جاری شرکای کاری بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این اداره کل در تلاشند تا بتوانند با اثربخشی بیشتر، بخش وسیع تری از جامعه هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار دهند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: در حقیقت با برنامه ریزی های انجام شده و با ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک های خیرین با دقت و سرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی در جامعه خواهد رسید.

حیدری بیان کرد: محور فعالیت های این پویش، مشارکت نقدی و غیرنقدی، تامین معیشت، تهیه غذای گرم و وسایل بهداشتی، تامین هزینه های درمانی و دارویی، تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی و سایر موضوعاتی از این قبیل را شامل می شود.

به گفته وی، مشارکت های نقدی و غیرنقدی که تاکنون توسط مراکز دولتی جمع آوری شده به ارزش ۱۶ میلیارد ریال و شامل مواردی از قبیل طبخ ۹ هزار پرس غذای گرم، تهیه افطازی برای سه هزار نفر، تهیه دو هزار بسته معیشتی، ۸۰۰ بسته بهداشتی و دو دستگاه اجاق گاز و یک دستگاه ماشین لباسشویی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: همچنین ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل دو هزار و ۶۰۰ بسته بهداشتی، ۷۰۰ دست لباس، ۵۰۰ جفت کفش، یک دستگاه دوچرخه و چهار دستگاه تلفن همراه نیز سهم مشارکت های غیرنقدی موسسات خیریه بوده است.

حیدری گفت: خیرین جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷، شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و یا شناسه شبا ۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۱۳۲۴ واریز نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: راه های همدلی برای همشهریان و خیرین از طریق مراجعه به ستاد بهزیستی استان البرز، ادارات بهزیستی در شهرستان های تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5589

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.