• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خبر داد؛

اجرای پنج پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های البرز

  • کد خبر : 23369
  • 03 آبان 1402 - 12:14
اجرای پنج پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های البرز
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از اجرای پنج پروژه احداث، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان اجرا می‌شوند.

به گزارش دیده بان البرز، حمید پرورشی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با تاکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: هدف از نگهداری راه ها، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه است.

وی از اجرای پنج پروژه در راه‌های استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان اجرا می‌شوند. پروژه اول لکه‌گیری و روکش آسفالت چهار و نیم کیلومتر از محور فشند در شهرستان ساوجبلاغ است که انتهای جاده طالقان – هشتگرد را به آزادراه کرج – قزوین وصل می‌کند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: پروژه دوم روکش آسفالت محور بادامک به طول چهار کیلومتر در لاین رفت و برگشت است که اجرای آن از شهریور سال جاری آغاز شده است. پروژه دیگر روکش آسفالت محور کردان به برغان به طول دو و نیم کیلومتر است که در حال اجراست.

پرورشی با بیان اینکه این سه پروژه در قالب یک قرارداد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا می‌شوند، اظهار کرد: پروژه دیگر شامل تعریض و بهسازی سه راهی آتشگاه به برغان است که اجرای آن از خرداد سال جاری به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان آغاز شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به تعریض و بهسازی محور سعیدآباد در شهرستان ساوجبلاغ نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان از اواخر خرداد جاری آغاز شده است و به مدت ۱۸ ماه ادامه دارد.

پرورشی در پایان با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های راهداری منوط به تخصیص به موقع اعتبار است، اظهار کرد: امیدواریم با تحقق به موقع اعتبار، پروژه‌های مذکور هرچه زودتر به پایان برسند تا مسیر ارتقای ایمنی راه‌های استان هموارتر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.