• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
عضو شورای شهر کرج:

احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات در بهشت سکینه پیشرفت خوبی دارد

  • کد خبر : 17118
  • 21 اردیبهشت 1402 - 9:43
احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات در بهشت سکینه پیشرفت خوبی دارد
عضور شورای شهر کرج با اشاره به آغاز اجرای پروژه احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات در آرامستان بهشت سکینه گفت: احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات طی سال گذشته و امسال در دستور کار شورا قرار گرفت و هم اکنون پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود محمدی و مجتبی حاج قاسمی دو عضو شورای اسلامی شهر کرج در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری حضور یافتند و نشست مشترکی با رئیس این سازمان برگزار کردند. در این نشست، علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سازمان آرامستان ها، به اقدامات و پروژه‌های انجام شده و در دست اجرا در بهشت سکینه (س)، مشکلات و نیازهای این مجموعه نیز اشاره شد.

در حاشیه این بازدید، مسعود محمدی، عضو شورای شهر کرج با اشاره به آغاز اجرای پروژه احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات در آرامستان بهشت سکینه گفت: ساختمان فعلی این اداره قدیمی بوده و جوابگوی نیاز شهروندان و خانواده‌های سوگوار نیست و با توجه به اینکه رسالت اصلی مدیریت شهری، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات طی سال گذشته و امسال در دستور کار شورا قرار گرفت.

وی با اشاره به در حال اجرا بودن این پروژه و پیشرفت فیزیکی مطلوب آن، عنوان کرد: توجه به اینکه سیما و بُعد بصری آرامستان یکی از موارد مهمی است که در کمتر شهری به آن پرداخته می شود اما زمانی که وارد آرامستان بهشت سکینه (س) کرج می‌شویم از لحاظ سیما، منظر و فضای سبز و زیباسازی شهری، اقدامات بسیار مطلوبی در آن صورت گرفته که قابل تشکر و قدردانی است.

مجتبی حاج قاسمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در بازدید از چندین پروژه و ملاقات رو در رو با کارکنان بخش‌های مختلف، عملکرد رئیس و کارکنان این سازمان را مطلوب دانست و گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای مدیریتی در هر اداره‌ای علاوه بر تخصص و و مردم داری، پیگیری‌های مجدانه امور توسط مقام ارشد آن ارگان است، نکته‌ای که می‌تواند سبب عامل رشد سازمانی و علتی بر دلگرمی پرسنل باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات ریاست و تک تک کارکنان سازمان مدیریت آرامستان‌ها اظهار کرد: به عنوان یک عضو شورا تمام تلاش خود را در راستای رشد سازمانی و حمایت از کارکنان جهت افزایش تخصص، رفاه و حل مشکلات موجود به منظور بالارفتن سرعت، دقت و خدمات بهتر این مجموعه بکار گرفته و در این زمینه همگام با پیشرفت و توسعه مجموعه گام بر می‌دارم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدون سازمان آرامستان‌ها در جریان ارائه خدمات به شهروندان خاظرنشان کرد: آرامستان بهشت سکینه (س) کرج یکی از مجموعه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری است که روزانه تعداد زیادی از شهروندان جهت انجام امور مربوط به متوفیان خود به آن مراجعه می‌کنند.

حاج قاسمی با اشاره به رضایت‌مندی خانواده‌های عزادار از روند ارائه خدمات در این مجموعه، بر سختی کار در سازمان آرامستان ها و توجه به نیازهای پرسنل، تاکید عنوان کرد: افراد شاغل در این مجموعه از پرتلاش‌ترین پرسنل شهرداری کرج هستند که سختی کار کردن در آرامستان را به جان خریده اند و باید حمایت‌های مادی و معنوی در خور شأن آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17118

ثبت دیدگاه

  1. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Cheers bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.