• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4
قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد؛

احداث ۳۰۰ هزار واحد مسکونی برای مستاجران در مناطق کم برخوردار

  • کد خبر : 29077
  • 29 خرداد 1403 - 20:20
احداث ۳۰۰ هزار واحد مسکونی برای مستاجران در مناطق کم برخوردار
قائم مقام وزیر کشور از احداث 300 هزار واحد مسکونی در مناطق کم برخوردار برای افرادی که مستاجر هستند بر اساس توافق با وزیر مسکن و مدیرعامل بانک مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی آقا محمدی، قائم مقام وزیر کشور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر سه شنبه در آیین افتتاح مدرسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در منطقه حصار کرج گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از افرادی است که از چنین محلات کم برخورداری برخاسته اما علیرغم همه مشکلات، توانست برهه های حساس را با عزت و عظمت پشت سر بگذارد و جمهوری اسلامی ایران را در تمام مناطق نفوذ دهد و تثبیت کند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم توانست دشمنان ملت ایران رو سرنگون کند، داعش را از بین ببرد و کاری کند که فقط هماوردش رئیس جمهور آمریکا شود، اظهار کرد: شهید خدمت دیگر برخاستگان از این محلات است که چنان با کمال و بزرگی خدمت کرد که در قلوب مردم جای گرفت، بنابراین باید به این محلات کم برخودار توجه ویژه ای داشته باشیم. طرح ۲۰۲۰، ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت را در بر می گیرد که می توان از بین آنها گنج های بسیاری را به دست آورد.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اینکه این افراد می توانند جهان اسلام را متحول کنند، عنوان کرد: آنچه که در طرح ۲۰۲۰ به سرعت می توان انجام داد، برگزاری کلاس های کنکور است. اکنون طرح ثبت نام رایگان دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در دبیرستان البرز در حال اجراست که از مدیرکل آموزش و پرورش این استان درخواست می شود هماهنگی های لازم به منظور ثبت نام تمام دانش آموزان در این کلاس ها که در مدرسه برگزار می شود، صورت گیرد.

آقا محمدی با اشاره به اینکه این کلاس ها به صورت رایگان برگزار می شود، از احداث ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در مناطق کم برخوردار برای افرادی که مستاجر هستند بر اساس توافق با وزیر مسکن و مدیرعامل بانک مسکن خبر داد و اضافه کرد: در این راستا افراد در تکمیل فرم های مربوطه میزان وسع و دارایی خود را اعلام می کنند، بر اساس آن تعاونی تشکیل می شود، اداره کل راه و شهرسازی بررسی های لازم را انجام می دهد و افراد با دست خود نسبت به ساخت منازلشان اقدام می کنند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.