• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

اخبار پلیسی دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه

  • کد خبر : 5435
  • 13 اردیبهشت 1400 - 19:25
اخبار پلیسی دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غرق شدن پسر بچه پنج ساله در استخر، یک منزل مسکونی در نظرآباد طعمه حریق شد، زورگیران کرج در دام پلیس، حضورفرمانده انتظامی استان البرز در سامانه ۱۴۷ و محل نگهداری کولرهای گازی قاچاق در ساوجبلاغ لو رفت، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم.

غرق شدن پسربچه ۵ ساله در استخر

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره غرق شدگی کودکی در استخر ی در منطقه حصارک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ منطقه قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد پسر بچه پنج ساله داخل منزل تنها بوده و وارد استخر منزل شده که این اقدام او منجر به غرق شدگی وی شده است. جسد کودک با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی استان البرز منتقل شد.

یک منزل مسکونی در نظرآباد طعمه حریق شد

سرهنگ فرج اله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد خبر داد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام یک مورد آتش سوزی منزل مسکونی در شهرستان نظرآباد، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شد.

وی با اشاره به تلاش ماموران آتش نشانی در مهار آتش اعلام کرد: بر اثر این حادثه خانمی ۷۶ ساله به علت سوختگی شدید جان خود را از دست داد. علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

زورگیران کرج دردام پلیس

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت به شیوه زورگیری توسط چهار نفر سرنشين خودروی ام وی ام در نقاط مختلف شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان پلاک خودرو را مخدوش کرده بودند و در سطح شهر پرسه می زدند، سوژه های سارقان شهروندانی بودند که تنها در محل های خلوت تردد می کردند. زورگیران در یک فرصت مناسب راه مال باخته را سد و سپس با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت اموال وی می کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی هر چهار نفر سارق در شهر کرج شدند و در چند عملیات جداگانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فیض جعفری با اشاره به کشف تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهمان، اذعان کرد: سارقان به ۱۹ فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند که با تلاش بی وقفه ماموران تاکنون ۱۲ نفر از مال باختگان پرونده شناسایی شدند.

حضورفرمانده انتظامی استان البرزدر سامانه ۱۴۷

در راستاي ارتباط مستقيم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با كاركنان، سردارعباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز با حضور در سامانه ۱۴۷ با تعدادی از كاركنان انتظامی استان ديدار و دستورات لازم را جهت رسيدگی به مشكلات آن ها صادر كرد.

محل نگهداری کولرهای گازی قاچاق در ساوجبلاغ لو رفت

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی هشتگرد با اقدامات اطلاعاتی، انبار نگهداری تعدادی کولرگازی قاچاق را در یک منزل مسکونی شناسایی و در بازرسی از محل، ۱۰ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5435

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.