• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

اخبار پلیسی شنبه ۱۱ تیر

  • کد خبر : 8148
  • 11 تیر 1401 - 13:23
اخبار پلیسی شنبه ۱۱ تیر
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز شنبه 11 تیر را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دستگیری عامل اسیدپاشی در کیانمهر کرج، مواد فروش مسلح منطقه خرمدشت در چنگال قانون و برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در پارک گلستان شهر جدید مهستان، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز شنبه ۱۱ تیر است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم.

دستگیری عامل اسیدپاشی در کیانمهر کرج

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسیدپاشی در منطقه کیانمهر کرج، کارآگاهان در محل حادثه حضور یافتند و در بررسی محل وقوع جرم مشخص شد که شخصی ۳۹ ساله به دلیل اعتیاد و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر اقدام به پاشیدن اسید به سمت برادرش کرده است.

وی با اشاره به آسیب جزئی فرد مجروح در این حادثه، گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در منطقه حصارک بالا شناسایی و وی در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و پس از تشکیل پرونده به به مراجع قضائی منتقل شد.

مواد فروش مسلح منطقه خرمدشت در چنگال قانون

سرهنگ علی قاسم پور فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کرج از فروش مواد مخدر و حمل سلاح برای ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از خلافکاران منطقه خرمدشت مطلع و دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چند شبانه روز تحت نظر قرار دادن متهم، مأموران وارد عمل شده و با همکاری عوامل کلانتری ۴۱ خرمدشت طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی، چندین سلاح سرد و مقداری مواد مخدر از مخفیگاه متهم و با بیان اینکه پلیس اجازه عرضه اندام به اوباش و هنجار شکن را نخواهد داد، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در پارک گلستان شهر جدید مهستان

همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، به همت معاونت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ و با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری شهر جدید مهستان، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در پارک گلستان این شهر برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب برای ارتقای آگاهی اقشار مختلف مردم از اثرات منفی و خانمان سوز اعتیاد و کمک و مشاوره به آن ها در این راستا برپا شده است.

سرگرد مصطفی محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ساوجبلاغ، در حاشیه این نمایشگاه، بهترین راهکار در زمینه پیشگیری از اعتیاد را آگاه سازی و آموزش نوجوانان و جوانان نسبت به خطرات مواد مخدر توسط خانواده ها دانست و افزود: ارتقای آگاهی از عوامل تاثیرگذار بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد است.

وی با اشاره به اهمیت نقش خانواده در تربیت فرزندان گفت: والدین باید اهتمام بیشتری در تربیت فرزندان خود داشته باشند و با نظارت دقیق از عملکرد آنان در فضای جامعه، آن ها را در گام برداشتن به سمت موفقیت هدایت کنند.

گفتنی است، در حاشیه این نمایشگاه، مشاوره های ترک اعتیاد و خانوادگی به شهروندان ارائه داده شد و آموزش فردی و خانوادگی در زمینه آشنایی با عوارض اعتیاد، تغییر نگرش مردم نسبت به فرد معتاد و نحوه برخورد با معتادان با محوریت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و خدمات پزشکی درمانی از جمله برنامه های منظور شده در حاشیه این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8148

ثبت دیدگاه

  1. ۱qgiv2

  2. where can i buy cialis on line 0 mcg kg raised the gastric pH 4 for approximately 5 hours, with no adverse effects noted

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.