• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

اخبار پلیسی شنبه ۲۰ دی ماه

  • کد خبر : 3118
  • 20 دی 1399 - 23:16
اخبار پلیسی شنبه ۲۰ دی ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز شنبه 20 دی ماه را در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کشف بیش از ۴۳ کیلوگرم هروئین در یک عملیات مشترک پلیسی، کشف ۲۸ کیلوگرم هروئین از سوداگران مرگ در فردیس و توقیف نیسان وانت حامل ضد یخ قاچاق، از جمله اخبار پلیسی استان البرز در روز شنبه ۲۰ دی ماه هستند که مشروح این اخبار را می خوانیم.

کشف بیش از ۴۳ کیلوگرم هروئین در یک عملیات مشترک پلیسی

در پی اقدامات اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از قاچاقچیان استان های شرقی کشور خریداری کرده و در منزل خود در منطقه کیانشهر استان تهران مخفی کرده است.

در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبرده در آن محل، با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب وارد عمل شدند و در عملیاتی غافلگیرانه قاچاقچی مواد مخدر را به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴۳ کیلو و ۵۵۰ گرم هروئین کشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۲۸ کیلوگرم هروئین از سوداگران مرگ در فردیس

سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در پی اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مبنی بر اينکه فردی در منطقه فردیس اقدام به فروش مواد مخدر می کند و قرار است مقادير قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین را در بين مشتريان خود توزیع کند بلافاصله شناسایی پاتوق های نامبرده و دستگیری وی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: اکيپی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و با رعايت موازين شرعی و قانونی وارد منزل وی شدند و در بازرسی از آنجا موفق به کشف ۲۸ کیلوگرم هروئین و ۲۸۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس عنوان کرد: در ادامه این عملیات، پاتوق همدست متهم نیز شناسایی و فرد مذکور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی های به عمل آمده ۸۲۰ میلیون ریال وجه نقد و ۵۲ گرم شیره تریاک کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف و تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف نیسان وانت حامل ضد یخ قاچاق

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد: ماموران یگان امداد استان در حین گشت زنی در منطقه مهرشهر به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که خودروی مذکور، حامل مقدار زیادی ضدیخ قاچاق و خارج از شبکه توزیع است که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی تکمیلی از خودروی توقیف شده دو هزار و ۴۰۰ لیتر ضدیخ قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده ای تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.