• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز:

اختتامیه جشنواره تئاتر استانی بسیج ۶ آذر برگزار می شود

  • کد خبر : 11872
  • 03 آذر 1401 - 13:13
اختتامیه جشنواره تئاتر استانی بسیج ۶ آذر برگزار می شود
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز، از اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج در این استان خبر داد و گفت: مسئولین باید در راستای بهبود زیرساخت های هنری، گام های موثری بردارند و حامی هنرمندان باشند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج در این استان خبر داد و گفت: البرز دارای ظرفیت های بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه هنر و تئاتر است و با توجه به نزدیکی به پایتخت فعالان این عرصه می توانند با هنرمندان سطح کشور رقابت و افتخار آفرینی کنند.

وی با اشاره به عدم برگزاری جشنواره تئاتر در سال های اخیر، بیان کرد: امسال استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفت و آثار زیادی به دبیرخانه ارسال شد و در نهایت پس از داوری، ۱۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و از بین آن ها نیز سه نمایش منتخب، به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز اظهار کرد: آثار منتخب در روزهای سوم و پنجم آذرماه جاری در سالن تئاتر شهر کرج به روی صحنه می روند و اختتامیه این جشنواره نیز روز ۶ آذر ساعت ۱۴:۳۰ با حضور مسئولین، مردم هنردوست و خانواده هنر استان البرز در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

نوروزی فر ضمن ابراز امیدواری برای درخشش هنرمندان استان البرز در مرحله کشوری از مردم و اهالی هنر و تئاتر درخواست کرد تا به همراه خانواده های خود در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی حضور پیدا کنند و مشوق هنرمندان عرصه تئاتر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به ظرفیت های هنرمندان استان مسئولین باید در راستای بهبود وضعیت هنر و زیرساخت ها، گام های موثری بردارند و حامی اهالی هنر و تئاتر باشند تا این عزیزان بستر را برای ارائه خلاقیت های خود در استان آماده ببینند و تهران یا دیگر استان ها را برای فعالیت انتخاب نکنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای تحقق آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز ترویج فرهنگ بسیج، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار داده و تمام توان خود را به کار می گیرد تا در توسعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اسلامی موثر باشد.

نوروزی فر تاکید کرد: تلاش ما بر بازتاب هنرمندانه و متعهدانه فعالیت ها و دستاوردهای شجره طیبه بسیج و مهارت افزایی در بین جوانان است زیرا معتقدیم با زبان هنر می توان بسیاری از مشکلات جامعه را مطرح کرد و آن را به گوش مسئولان و متولیان امر رساند اما باید زمینه های لازم برای ارائه آن فراهم باشد.

وی در پایان از سازمان فرهنگی، اجتماعی و رزشی شهرداری کرج، شورای اسلامی شهر، حوزه هنری استان البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تئاتر شهر و صدا و سیمای مرکز البرز به خاطر مشارکت در برگزاری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج استان البرز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11872

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.