• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
16
در سال گذشته انجام شد؛

ارائه بالغ بر ۳۵ میلیون خدمت رایگان در رزمایش ملی جهاد دامپزشکی

  • کد خبر : 28591
  • 07 خرداد 1403 - 17:04
ارائه بالغ بر ۳۵ میلیون خدمت رایگان در رزمایش ملی جهاد دامپزشکی
مسئول جهاد دامپزشکی کشور از ارائه بالغ بر 35 میلیون خدمات رایگان در رزمایش ملی جهاد دامپزشکی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، امین اسدی، مسئول جهاد دامپزشکی کشور پیش از ظهر دوشنبه در رزمایش ملی جهاد دامپزشکی که در شهرستان طالقان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهانش گفت: سه سال حضور شهید رییسی در دولت منجر به آبادانی و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف شد و شهادت او گواهی داد که وی مانند مدیران گذشته و پشت میز نشین نبود و مرد میدان بود و در همه حال دغدغه مردم را داشت.

وی مطرح کرد: تاریخ باید گواهی دهد که کشور ما رئیس جمهوری داشت که در دورافتاده ترین منطقه برای حل مشکلات مردم حضور پیدا کرده و مطالبات مردمی را شخصا پیگیری می کرد. باید در تاریخ نوشته شود که در تاریخ ۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز فتح خرمشهر، سید محرومان فاتح قلب ها شد. باید از ملت ایران تشکر کرد که به خوبی خدمتگزار خود را به خانه ابدی بدرقه کردند و حماسه آفریدند.

مسئول جهاد دامپزشکی کشور بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ در چنین روزی قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی کشور آغاز به کار کرد و دو سال است که همکاران ما و گروه های جهادی به صورت منظم و منسجم در مناطق صعب العبور و دورافتاده عشایری و روستاهای کم برخوردار حضور پیدا کرده و خدمات دامپزشکی را به صورت رایگان به اهالی ارائه می دهند که این یکی از سیاست های دولت سیزدهم بود.

اسدی با اشاره به اینکه در این راستا فعالیت هایی اعم از واکسیناسیون، آموزش و ترویج، درمان و سمپاشی اماکن و دام عشایر انجام شده و می شود، از ارائه بالغ بر ۳۵ میلیون خدمات رایگان از این دست در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی و مباحث آموزشی و ترویجی محورهای خدمات جهادی ما در این زمینه هستند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت های بسیج سازندگی و بسیج عشایری، قرارگاه محرومیت زدایی و سازمان امور عشایر ایران در این رزمایش، از برنامه ریزی برای برگزاری ۲۷۰ رزمایش خبر داد و با بیان اینکه تا به امروز حدود ۱۶۰ رزمایش برگزار شده است، افزود: این رزمایش از ۶ تا ۱۶ خرداد ماه به یاد شهدای خدمت در سطح کشور برگزار می شود که در استان های مختلف آغاز به کار کرده است.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28591

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.