• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

استکبار جهانی به قدرت ایران ایمان دارد/ اعلام برنامه های دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز

  • کد خبر : 13488
  • 09 بهمن 1401 - 14:37
استکبار جهانی به قدرت ایران ایمان دارد/ اعلام برنامه های دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن اعلام برنامه های دهه فجر امسال گفت: گفت: استکبار جهانی جنگ با ایران در فضاها و شکل های مختلف را تمام نمی کند زیرا به قدرت و قوت ایران اسلامی، ایمان دارد اما از ایستادگی و مقاومت مردم ایران غافل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز، مدیران و معاونان این سازمان و جمعی از اصحاب رسانه امروز در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در این نشست ضمن تبریک ماه رجب و دهه فجر و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی نیازهای جامعه به مسئولین گفت: معمولا انسان ها بر پایه جسم و روح خود حرکت می کنند در حالی که بُعد اصلی و حقیقی که انسان را بزرگ می کند روح و روان اوست.

پیروزی حق بر باطل قانون خداست و قابل تغییر نیست

وی با تاکید بر اینکه توجه به روح و روان در انسان می تواند تلاش مضاعفی را به او عنایت کند ادامه داد: مردمی از جنس نور، غیرت، آزادی و آزادگی زمانی که ایمان به خدا و محبت به او در وجودشان افزایش یافت، بر اکثریت جهان غلبه کردند. باور این موضوع سخت است که چگونه عده ای قلیل ایستادگی کردند و بر جمع کثیر پیروز شدند در حالی که پیروزی حق بر باطل، این قانون خداست و انسان نمی تواند آن را تغییر دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: خدای متعال، پایه را بر محبت و ایمان قرار داده و هر چه این دو مقوله در انسان بیشتر باشد، عزت، شجاعت و غیرت در وی افزایش می یابد. انسان های شجاع و نترس بر عقاید خود استوار هستند و پرصلابت و دلیر به راه خود ادامه می دهند و از هیچ اتفاقی در این مسیر هراسی ندارند حتی اگر در این مسیر، اسیر شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمان افزود: با رصد و مطالعه تاریخ به این نتیجه می رسیم که ایمان به خدا و محبت به او رمز موفقیت حق بر باطل در همه دوره هاست و قرآن نیز به آن اشاره کرده است. لذا عده ای به سوزاندن قرآن اقدام می کنند زیرا نمی خواهند پیام و کلام خدا به گوش دیگران برسد؛ آن ها قصد دارن با نور خدا مبارزه کنند و روح آزادگی در مردم از بین برود.

وی با اشاره به تحقق وعده های خداوند، اذعان کرد: خداوند بهترین مکر کنندگان است و حقه این افراد را به خودشان باز می گرداند و اجازه نمی دهد نقشه های آنان اجرا شود. سرگذشت مردم ایران در دوران قبل از انقلاب با نور ایمان عجین شده بود و مردمی از جنس محبت به خدا توانستند با ایمان راسخ و عزم جدی، مسیر تفکر جهان را تغییر دهند و عده ای هنوز انگشت به دهانند که چکونه ایران موفق به چنین تغییر مسیری شد؟

دشمن، بدنه جوان و نوجوان کشور را هدف قرار داده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه انسان های قوی هیچ گاه با انسان های ضعیف نمی جنگند، اظهار کرد: استکبار جهانی جنگ با ایران در فضاها و شکل های مختلف را تمام نمی کند زیرا به قدرت و قوت ایران اسلامی، ایمان دارد اما غافل است که مردم ایران باز هم با ایستادگی و مقاومت به راه خود ادامه خواهند داد و کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمان با اشاره به وقوع اتفاقات اخیر در کشور عنوان کرد: حق و باطل، دائم در حال نبرد هستند و تا زمانی که شیطان باطل و سربازانش دست از فعالیت بر نمی دارند، جریان حق نیز برای مقابله با آن ها ادامه دارد. دشمن، بدنه جوان و نوجوان کشور را هدف قرار داده و متوجه شده است باید روی فکر و اندیشه این گروه ها کار کند.

وی افزود: دشمن با ملتهب کردن فضای مدارس و دانشگاه ها قصد رسیدن به اهداف خود را دارد اما جبهه حق باید از فرصت هایی مانند دهه فجر استفاده کند تا بتواند جامعه را نجات دهد. ما نیز در این مسیر قصد داریم در دهه فجر از ظرفیت های جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان بهره مند شویم زیرا آن ها خاک و میهن خود را دوست دارند اما در مقطعی تحت تاثیر وعده های پوچ دشمنان قرار گرفتند و به اغتشاش روی آوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به استفاده دشمن از جهل و نادانی برخی از جوانان، اذعان کرد: عده ای سعی دارند از ناآگاهی عده ای دیگر سواستفاده کرده و فضای کشور را ملتهب کنند که در این راستا همه ما وظیفه داریم با اقدامات جالب و متنوع و به جا، بذر امید و دلدادگی به انقلاب را در دل مردم ایم مرز و بوم بکاریم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمان خطاب به اصحاب رسانه گفت: کار شما در ایام و مناسبت های مختلف به خصوص در ایام الله دهه فجر که مردم ایران اسلامی، انقلاب بزرگ و شکوهمندی را رقم زدند، بسیار حائز اهمیت است. مردم آن زمان با ایمان و وحدت کلمه انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز نیز هدف ما ایجاد امیدواری، هویت بخشی، آزادی و آزادگی و بندگی خدا در بین اقشار مختلف است.

دشمن در تلاش است امید و شادی را از مردم ایران بگیرد

وی عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا امید و امید، معنویت و شادی را از مردم بگیرد بنابراین ما با اقدامات ارزنده و جذاب باید این فرصت را از دشمن بگیریم و در راستای شکوفا کردن استعدادهای افراد جامعه بکوشیم و کمک کنیم انقلاب واقعی در درون افراد شکل بگیرد زیرا کسی که طالب ایجاد انقلاب درونی باشد به سمت خدا می رود و وقتی جوانی به سمت خدا رفت راهش را به خوبی پیدا می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از فعالیت کمیته های ۲۰ گانه در استان و تقسیم وظایف آن ها خبر داد و اعلام کرد: چندین جلسه در استان برگزار و مسئولیت ها بین ارگان ها و کمیته های مردمی به خصوص جوانان و نوجوانان تقسیم شده است. بخش عمده ای از برنامه های مربوط به این ایام، برگزاری برنامه مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستند و جوایزی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمان با بیان اینکه برنامه های ورزشی امسال با عنوان «فجر قهرمان» برگزار می شوند ادامه داد: به دلیل اهانت به قرآن کریم، برنامه های دهه فجر امسال با محفل انس با قرآن بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می شوند که مقرر شده افتتاح برنامه مذکور با حضور قاریان ممتاز در روستای هیو از توابع شهرستان ساوجبلاغ شروع شود.

میز خدمت در محلات کم برخوردار استان البرز برپا می شود

وی از افتتاح پروژه های مهم استان در ایام دهه فجر و بهره گیری از ظرفیت های گروه های جهادی جهت خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت خانه های نیمه کاره در محلات مورد هدف، برپایی میز خدمت در مساجد و محلات مختلف استان به مدت ۱۰ شب و حضور مدیران در این میزهای خدمت جهت رصد مشکلات و تسهیل در رفع آن ها از جمله اقدامات پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه این نشست، توضیح داد: برپایی موکب ها و راه اندازی کاروان شادی در بین مردم و محلات، برگزاری مسایفات و جشن های مختلف و ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه، آماده سازی بسته های معیشتی و توزیع آن ها بین نیازمندان به مناسبت ۱۳ رجب از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمان با تاکید بر برگزاری برنامه ها و جشن های مختلف در مدارس استان توسط ارگان های فرهنگی، افزود: آموزش مهارت های زندگی به خانواده ها، برگزاری جشن های مختلف در ادارات برای خانواده های کارمندان و کارگران ادارات در سالن ها، تالارها و اماکن عمومی استان از دیگر برنامه هایی هستند که برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده اند.

وی اضافه کرد: برپایی کرسی های آزاداندیشی و پاسخ به سوالات و ابهامات دانش آموزان و دانشجویان توسط کارشناسان با تجربه و نخبه، آذین بندی فضاهای شهری با نصب بنرهایی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از دیگر مواردی هستند که در دستور کار قرار گرفته اند زیرا رسانه های استکباری اجازه نمی دهند مردم بدانند کشور ایران چقدر و در چه زمینه هایی پیشرفت کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری رژه موتوری و خودرویی موتورسواران و نیز جشنواره سرود در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن توسط ۴۴ گرده سرود دختران و پسران خبر داد و بیان کرد: جشن دستاوردهای انقلاب در ۱۹ بهمن در شهرک دارویی برکت با حضور مردم و مسئولین و برای اولین بار توسط نیروهای داروساز و خلاق این مجموعه برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمان با اشاره به برگزاری مسابقات ویژه دانش آموزان اظهار کرد: این رقابت ها بین ۵۰۰ هزار دانش آموز البرزی اجرا و هر روز به ۱۵ نفر از این دانش آموزان جوایز یک میلیون تومانی اهدا می شود. مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز از چهار جهت به سمت میدان جمهوری کرج می شود. از مردم استان البرز نیز می خواهیم بار دیگر در صحنه حضور یابند و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13488

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.