• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

اصحاب رسانه باید به عنوان سربازان جنگ رسانه‌ای، با تعرضات دشمن مقابله کنند

  • کد خبر : 17106
  • 20 اردیبهشت 1402 - 17:57
اصحاب رسانه باید به عنوان سربازان جنگ رسانه‌ای، با تعرضات دشمن مقابله کنند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: اصحاب رسانه باید در برابر اصول بنیادین ایران اسلامی مسئولانه عمل کنند و به عنوان یک سرباز جنگ رسانه‌ای، با هرگونه تعرضی به این اصول مقابله کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار، ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در جمع خبرنگاران، گفت: امروز، روز جهاد واقعی اصحاب رسانه است زیرا آن‌ها در سنگر نخست مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند و باید با عمل به مسئولیت های خود پاسدار حریم فرهنگی و رسانه‌ای کشور باشند.

وی با اشاره به دروغ پردازی، تفرقه افکنی و نفرت پراکنی در جامعه توسط رسانه‌های بیگانه، اضافه کرد: اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی به موقع و صحیح، مانع ترویج شایعات در جامعه شوند و از وارونه جلوه دادن حقایق توسط رسانه‌های بیگانه جلوگیری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در امید آفرینی و بازگو کردن دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هدف دشمنان، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که اهالی قلم و رسانه باید با جدیت در راستای امیدآفرینی در جامعه بکوشند و از تحقق اهداف دشمن جلوگیری کنند.

سردار اسلامی جنگ امروز را جنگ روایت‌ها دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان علاوه بر تفرقه افکنی، ایجاد فاصله و تجزیه ایران است که در این میان لازم است رسانه ها بدون مماشات و با جدیت و قاطعیت در مقابل دشمن ایستادگی کنند. سطح آگاهی خبرنگاران در جنگ رسانه‌ها همواره باید به روز و از میانگین سطح اطلاعات عمومی جامعه بالاتر باشد.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی اصحاب رسانه به ارزش‌های بنیادی نظام اسلامی، همچون ولایتمداری، حفظ تمامیت ارضی و وحدت ملی و همبستگی اقوام ایرانی، پایبندی به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اهل قلم باید در برابر اصول بنیادین ایران اسلامی مسئولانه عمل کنند و به عنوان یک سرباز جنگ رسانه‌ای، با هرگونه تعرضی به این اصول مقابله کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17106

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.