• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اصلاح و تربیت مجرمین، نتیجه ارتقای زندانبانی است

  • کد خبر : 4948
  • 23 فروردین 1400 - 18:18
اصلاح و تربیت مجرمین، نتیجه ارتقای زندانبانی است
مدیرکل زندان های استان بیان کرد: دوبال ارتقای زندانبانی اسلامی، فعالیت های تامینی و تربیتی است که خروجی نهایی آن اصلاح و تربیت مجرمین است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در آستانه ماه مبارک رمضان، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز در جلسه ای با مبلغین روحانی شاغل در زندان ها بر لزوم بهره بری کامل از این ماه توسط مددجویان تاکید کرد و گفت: دوبال ارتقای زندانبانی اسلامی، فعالیت های تامینی و تربیتی است که خروجی نهایی آن اصلاح و تربیت مجرمین است.

وی با اشاره به اهداف فعالیت های در حال انجام در زندان ها اظهار کرد: فعالیت تمامی بخش ها به منظور دست یابی به بازتوانی اجتماعی شدن مددجویان و تعییر رفتار ضد اجتماعی و بازگشت سعادتمندانه آنان به خانواده و زندگی اجتماعی است.

مدیرکل زندان های استان بیان کرد: مبلغین و روحانیونی که در زندان ها فعالیت می کنند قطعا باید دارای شاخص های منحصر به فردی باشند بنابراین لازم است این روحانیون با جامعه زندان و خصوصیات فردی و اجتماعی زندانیان آشنایی کامل داشته باشند تا در ماموریت خود که همان اصلاح و تربیت مجرمین است موفق شوند.

جمیاری با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با توجه به مراقبت ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا کنون موردی از شیوع کرونا در پوسته درونی زندان های استان مشاهده نشده و انتظار می رود در ماه رمضان نیز با رعایت همین شیوه نامه ها شاهد رشد فعالیت های فرهنگی، اعتقادی و اقامه نمازهای جماعت و دیگر برنامه های این ماه مبارک باشیم.

در ادامه این جلسه سید جواد تهامی، سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان البرز با برشمردن برنامه های ماه مبارک رمضان در زندان های این استان گفت: محوریت برنامه های ماه رمضان مبتنی بر اقامه و فهم معارف نماز و نیز آموزه های قرآنی است.۱۷ برنامه نیز در دستور کار قراردارد که مسابقات و برگزاری کرسی ها و محافل قرآنی از آن دسته هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4948

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.