• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

اصناف استان البرز خوش درخشیدند

  • کد خبر : 1712
  • 04 آذر 1399 - 11:17
اصناف استان البرز خوش درخشیدند
مسئول بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اصناف و یازاریان این استان همچنان خط شکن کمک به نیازمندان و محرومین هستند و در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیز خوش درخشیدند.

سرهنگ علی ترکاشوند، مسئول بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) گفت: به همت خیرین استان البرز، امروز بیش از ۹۰ زندانی جرائم غیرعمد و غیر بزهکاری که به دلیل مشکلات مالی در زندان های استان البرز به سر می برند آزاد می شوند.

وی افزود: این امر خداپسندانه با مشارکت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ستاد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، مرکز نیکوکاری اصناف و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز صورت می گیرد.

مسئول بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به تعطیلی اصناف در روزهای کرونایی و مشکلات اقتصادی جامعه بیان کرد: این آزادسازی در شرایطی که اصناف و بازاریان بیشترین آسیب را از تعطیلی های اخیر دیده اند اما باز هم به یاری نیازمندان شتافتند، اهمیت بسیاری دارد.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: تهدیدها و تحریم ها تا کنون لطمات فراوانی را به کسبه و اصناف وارد کرده اما بسیج اصناف مانند گذشته، همچنان خط شکن کمک به نیازمندان و محرومین و نیز ترویج دهنده فرهنگ کمک به همنوع در جامعه هستند و در این زمینه خوش درخشیدند.

وی ضمن قدردانی از خیرین اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ارزش این سنت حسنه، امروز اصناف در نقطه آغازین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در البرز نقش خوبی را ایفا کردند و این امر تا پایان سال جاری و در سال جدید نیز ادامه دارد.  

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1712

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.