• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
6
طی خرداد ماه صورت گرفت؛

اطفای ۴۳۲ مورد حریق در کرج

  • کد خبر : 29157
  • 02 تیر 1403 - 11:11
اطفای ۴۳۲ مورد حریق در کرج
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی خرداد ماه آتش نشانان کرجی به ماموریت ۴۳۲ مورد حریق و ۸۱۰ مورد حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی ماه گذشته، با حضور ۴ هزار و ۲۱۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۹۴۷ ساعت عملیات با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۵۸۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۳۲ مورد حریق و ۸۱۰ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، افزود: در ماهی که گذشت ۳۹۰ نفر نجات یافته، ۷۴ مصدوم و ۲۱ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشتیم. در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۳ با ۹۰ ماموریت، ایستگاه ۱۲۲ با ۸۳ ماموریت و ایستگاه ۱۲۳ با ۷۲ ماموریت اعزامی صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۱۹ مورد جواز و ۱۲۶ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد، صدور ۱۸ مورد گواهی علت حریق و ۲۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۳۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۸ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد ۳۵ مورد در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات برشمرد.

به گفته یساولی، در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۴۳ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، ادارات، آتش نشان داوطلب و کارورز با حضور ۶۱۰ کارآموز به مدت ۵۱۴ ساعت با همکاری ۸۰ مربی و برگزاری سه دوره آموزشی با موضوع شناخت گسل های فعال استان البرز، رفتارشناسی حریق و کارشناسی بازدید متقاضیان اخذ پایانکار با حضور ۳۸۲ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۱۲ ساعت و با همکاری ۱۳ مربی طی یک ماه گذشته انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.