• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
12
در ماه گذشته صورت گرفت؛

اطفای ۳۴۵ مورد حریق در کرج

  • کد خبر : 23272
  • 01 آبان 1402 - 14:27
اطفای ۳۴۵ مورد حریق در کرج
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در مهر سال جاری، آتش‌نشانان به ماموریت اطفای 345 مورد حریق و 517 مورد حادثه اعزام شدند.

به گزارش دیده بان البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: در ماه گذشته، ۳ هزار و ۴۰۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۷۰۲ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۲۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۴۵ مورد حریق و ۵۱۷ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، افزود: در ماه گذشته، ۲۳۴ مورد نجات یافته، ۱۵ مصدوم و چهار فوتی در حوادثی که رقم خورد داشتیم و در این مدت شهروندان بیش از ۲۴ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند. در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۲ با ۳۲ مورد حریق و ۶۷ مورد حادثه بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه کرد: پس از آن بیشترین ماموریت توسط ایستگاه ۱۰۲ با ۲۳ مورد حریق و ۳۲ حادثه‌، ایستگاه ۱۰۶ با ۱۶ حریق مورد و ۲۹ حادثه صورت گرفته است. در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری نیز ۸۷ مورد صدور جواز و ۱۹۸ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی، صدور ۲۵ مورد گواهی علت حریق و ۹۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۱۰۶ مورد، صدور اخطار ایمنی به ۲۶ مورد و در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد دو مورد را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، مدارس، ادارات و داوطلبین با حضور ۱۷ هزار و ۲۵۱ کارآموز به مدت ۵۷۶ ساعت با همکاری ۱۵۰ مربی و برگزاری هفت دوره آموزش سبک زندگی اسلامی، ارتباطات موثر، معاون فرماندهی و فن بیان با حضور ۶۵۴ فراگیر از پرسنل سازمان با همکاری ۲۷ مربی به مدت ۱۱۰ ساعت در یک ماه گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.