• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
در سال گذشته صورت گرفت؛

اعزام بیش از ۳۵ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان البرزی به اردوی راهیان پیشرفت

  • کد خبر : 17472
  • 28 اردیبهشت 1402 - 12:02
اعزام بیش از ۳۵ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان البرزی به اردوی راهیان پیشرفت
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از اعزام بیش از 35 هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان به اردوی راهیان پیشرفت در سال گذشته و بازدید آن ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مراکز علمی و پژوهشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در بیست و چهارمین گردهمایی یادگاران دوران دفاع مقدس که در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که نسل به نسل منتقل می شود و در اختیار ما قرار می گیرد که امیدواریم ما هم مانند شما پیشکسوتان بتوانیم امانتدار خوبی برای این میراث گرانبها باشیم و عاقبتمان ختم به شهادت شود.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مولود این انقلاب خواند و بیان کرد: این نهاد مقدس با نگاه داهیانه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و همانند دوران دفاع مقدس، به عنوان یک نهاد پیش رونده و پیش برنده فعالیت می کند و با اقتدار و قدرت به راه پربهجت خود ادامه می دهد. در بیش از ۴۰ سال گذشته، هیچ میدانی نبوده که سپاه وارد آن شود و پیروز نشود؛ در هر عرصه و میدانی که وارد عمل شده، موفقیت و پیروزی را برای این نظام و انقلاب به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به نقش آفرینی سپاه و بسیج در عرصه های نبرد سخت و نیمه سخت، جنگ نرم و مقابله با داعشیان و دژخیمان بیان کرد: همرزمان من و شما در سپاه و بسیج، در فتنه و جنگ ترکیبی سال ۱۴۰۱ با تمام توان وارد میدان شده و برخی از آن ها جانباز شدند یا به شهادت رسیدند اما اجازه ندادند، امنیت مردم که خط قرمز ماست، به خطر بیفتد و خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد شود.

سردار حیدرنیا از اعزام بیش از ۳۵ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان به اردوی راهیان پیشرفت در سال گذشته و بازدید آن ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مراکز علمی و پژوهشی خبر داد و اضافه کرد: برخی از این دانش آموزان و دانشجویان که در جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن، مورد آماج حمله قرار گرفته بودند، باور نمی کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب به چنین سطح و این حد از بلوغ رسیده باشد.

وی آموزش بیش از ۱۷ هزار دانش آموز در زمینه های میادین تیر، سواد رسانه و روایتگری در طول ۲۰ روز و قدرداتی از بیش از پنج هزار معلم البرزی را از دیگر اقدامات سپاه استان البرز دانست و خاطرنشان کرد: ما همواره نیازمند حمایت، پشتیبانی، همفکری، مشاورت و استفاده از تجارت گرانبهای پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم و دست یاری خود را به سوی شما دراز می کنیم؛ امیدواریم دست نیاز ما را بگیرید تا با همکاری یکدیگر بتوانیم به حرکت پرقدرت، بااقتدار و باصلابت سپاه و بسیج ادامه دهیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17472

ثبت دیدگاه

  1. купить справку spravki-kupit.ru

  2. whoah this blog is fantastic i love reading your articles. Stay up the good work! You understand, a lot of individuals are searching around for this info, you can help them greatly. купить диплом гознак

  3. Hello there! I could have sworn I’ve been to this web site before but after going through a few of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely pleased I found it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly! купить чеки на гостиницу в санкт петербурге

  4. Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am experiencing problems with your RSS. I don’t know why I am unable to subscribe to it. Is there anyone else getting identical RSS problems? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx!! bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.