• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
طی تفاهم نامه ای مقرر شد؛

اعزام سه هزار نفر از ایثارگران البرزی به عتبات عالیات

  • کد خبر : 12038
  • 12 آذر 1401 - 10:55
اعزام سه هزار نفر از ایثارگران البرزی به عتبات عالیات
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خبر داد: سه هزار نفر از والدین و همسران شهدا به همراه آزادگان و جانبازان استان البرز و همسران آنان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، طی مراسمی و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات، شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و نمایندگان بانک دی، تفاهم نامه‌ای در راستای اعزام سه هزار نفر از ایثارگران البرزی به همراه خانواده‌های آن ها به عتبات عالیات منعقد شد.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم با تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده شود گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اعزام ۳۰ هزار نفر از ایثارگران کشور به عتبات عالیات به امضای طرفین رسید.

وی با بیان اینکه انعقاد این تفاهم‌نامه به‌منظور برنامه‌ریزی جهت سهولت ثبت ‌نام و اعزام ایثارگران به عتبات عالیات منعقدشده است ادامه داد: بر اساس این قرارداد، تسهیلات قرض‌الحسنه ای به ایثارگران تعلق خواهد گرفت و سه هزار نفر از والدین و همسران شهدا به همراه آزادگان، جانبازان استان البرز و همسران آنان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12038

ثبت دیدگاه

  1. cialis generic Human sebum was collected using acetone soaked cotton pads 32, and it was dissolved in 200 ОјL of 2 propanol

  2. So perhaps you understand my scepticism when you say to me aspartame is safe when clearly there is only pseudo- science regarding its saftey plus it is a banned substance in Japan levitra comprar espana

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.