• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
در دهه کرامت صورت گرفت؛

اعزام ۲۳۰ مددجوی البرزی به مشهد مقدس

  • کد خبر : 8051
  • 24 خرداد 1401 - 10:41
اعزام ۲۳۰ مددجوی البرزی به مشهد مقدس
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 230 مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز در دهه کرامت با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه تقویت روحیه معنوی مددجویان و ارتباط بیشتر با اهل ‌بیت عصمت و طهارت (ع) هدف مهم اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است، گفت: ۲۳۰ مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز در دهه کرامت با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد البرز به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.

وی با اشاره به مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در تأمین بخشی از هزینه‌های اعزام مددجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس عنوان کرد: در مجموع رقمی حدود ۲۳۰ میلیون تومان بابت هزینه اسکان و ایاب و ذهاب مددجویان شرکت‌کننده در این اردوی زیارتی هزینه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اعلام اینکه کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی در قالب طرح «شوق زیارت» صورت می گیرد، مطرح کرد: این نهاد در سرفصل‌های مختلف تحصیلی، فرهنگی، آموزشی و اردوی زیارتی و تربیتی به دانش‌آموزان و دانشجویان خدماتی را ارائه می‌کند.

البرزی در پایان بیان کرد: شرکت ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز در اردوی یک روزه زیارتی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز از دیگر برنامه‌های این ایام بود که طی آن مددجویان در کلاس‌های آموزشی بصیرت افزایی نیز شرکت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8051

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.