• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز:

اعضای خانه مطبوعات البرز با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

  • کد خبر : 18097
  • 11 خرداد 1402 - 12:11
اعضای خانه مطبوعات البرز با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز گفت: جمعی از اعضای خانه مطبوعات استان البرز در آستانه سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در مرقد مطهر ایشان، با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

رضا عباس زاده، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: در آستانه سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، جمعی از فعالان مطبوعاتی، مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه های البرز به همراه معاونت مطبوعاتی و فرهنگی و رئیس اداره مطبوعات و رسانه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در مرقد مطهر امام راحل حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: جامعه مطبوعاتی و رسانه ای استان البرز با حضور پرشور خود در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند و یکبار دیگر تعهد و پایبندی خود را به ارزش های نظام و انقلاب نشان دادند. آرمان های بلند امام راحل همواره راهگشای مدیران و خبرنگاران رسانه ها در عرصه های مختلف بوده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز اذعان کرد: امروز فضای آزاد مطبوعاتی در ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدای انقلاب، رهبری و ولایت امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و همچنین رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است که وظیفه و مسئولیت اصحاب رسانه را بسیار سنگین تر می کند؛ بنابراین آن ها باید با قلم خود و گام برداشتن در مسیر انقلاب، حرمت این آزادی را نگه دارند.

عباس زاده اظهار کرد: در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شاهد این هستیم که نور انقلاب اسلامی، مسیر آینده جهان را بیش از پیش روشن ساخته و آوازه این انقلاب شکوهمند در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عمق دل‌های آزادی خواهان جهان نفوذ کرده است و اکنون به برکت انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد به ثمر نشستن دستاوردهای ارزشمندی در این مرز و بوم هستیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18097

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.