• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

افزایش سرانه های آموزشی البرز نیازمند همت دستگاه هاست

  • کد خبر : 26261
  • 07 اسفند 1402 - 19:05
افزایش سرانه های آموزشی البرز نیازمند همت دستگاه هاست
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت همکاری دستگاه های استانی بر اجرای طرح نهضت مدرسه سازی در البرز تاکید کرد.

به گزارش دیده بان البرز، نشست مشترک با مدیران کل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، آموزش و پرورش و مشاور استاندار، مجمع خیرین مدرسه ساز در نهضت مدرسه سازی و … امروز در سالن جلسات اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.
احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این مراسم گفت: آغاز نهضت مدرسه سازی با تصدی استاندار در سطح البرز کلید خورد و یکصد مدرسه در استان احداث شد. تعهد استان البرز مبنی بر احداث ۲۰۰ مدرسه دیگر است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز آموزشی شهروندان و فرزندان این استان باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اذعان کرد: بیشترین میزان نیازمندی به احداث مدرسه در شهرهای کرج و فردیس است لذا با توجه به مطالعات صورت گرفته از میزان نیازمندی های استان در مناطق و محلات مختلف، از متولیان امر انتظار می رود نسبت به معرفی اراضی مناسب آموزشی و خدماتی بالای دو هزار مترمربع اقدام کنند تا مراحل قانونی واگذاری زمین فراهم شود.

افضلی بر ضرورت همکاری دستگاه های استانی بر اجرای طرح نهضت مدرسه سازی در البرز تاکید کرد و یادآور شد: توسعه سرانه فضای آموزشی استان در کنار سایر نیازمندی های شهروندان، از جمله نیازهای اصلی امروز استان است که تدابیر لازم در این خصوص باید صورت گیرد.

حمید مسعودی، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز نیز در این نشست حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز را موجب تقویت روحیه مضاعف و دلگرمی کارکنان مجموعه دانست و با ارائه گزارش و آمار به تشریح پروژه های تحویلی و در حال ساخت از جمله مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می گیرد، پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.