• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
11
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز:

افزایش ۴۵ درصدی ورود خودرو به البرز در تعطیلات گذشته

  • کد خبر : 26096
  • 24 بهمن 1402 - 20:21
افزایش ۴۵ درصدی ورود خودرو به البرز در تعطیلات گذشته
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه در تعطیلات اخیر یک میلیون و 582 هزار و 756 خودرو وارد استان شده ‌است، گفت: البرز از نظر تعداد خودروهای ورودی بعد از تهران استان دوم بود.

به گزارش دیده بان البرز، علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان در تعطیلات گذشته، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۲ بهمن امسال شاهد سه میلیون و ۱۰۷ هزار و ۶۷۶ تردد بین استانی در محورهای مواصلاتی البرز بودیم.

وی با بیان اینکه در مدت زمان مذکور یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۷۵۶ خودرو وارد البرز شده است، افزود: شاهد رشد ۴۵٫۶ درصدی ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم و خروج یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۲۰ خودرو از استان را نیز شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه خروج این خودروها از استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۲۷٫۸ درصد افزایش داشته است، سرعت متوسطه وسایل نقلیه در این بازه زمانی را ۶۹٫۸ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از آمار تردد در این بازه زمانی ۵٫۱ درصد بوده است.

زندی فر در پایان سخنان خود خود با بیان اینکه البرز از نظر تعداد خودروهای ورودی بعد از تهران استان دوم بود، پرترددترین محور مواصلاتی استان البرز در این بازه زمانی را آزادراه کرج-تهران محدوده شهرک خاتم با متوسط تردد ساعتی ۶ هزار و ۳۰۵ خودرو اعلام کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.