• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7
استاندار البرز:

البرز، میزبان و پایلوت برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در کشور شد

  • کد خبر : 23625
  • 09 آبان 1402 - 16:48
البرز، میزبان و پایلوت برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در کشور شد
نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در البرز، به تشریح فرصت ها و تهدیدهای استان در ابعاد مختلف به ویژه اجتماعی و فرهنگی پرداخت و میزبانی البرز از چنین برنامه ای را یک ظرفیت دانست.

به گزارش دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه که برای نخستین بار در کشور در استان البرز برگزار می شود، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد ملی در البرز، به تشریح فرصت ها و تهدیدهای استان در ابعاد مختلف به ویژه اجتماعی و فرهنگی پرداخت و میزبانی البرز از چنین برنامه ای را یک ظرفیت دانست.

وی افزود: البرز به جهت تنوع اقوام مختلف کشور طبق بیانات مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته که البته در کنار فرصت های بیشماری که در دل این ظرفیت نهفته نیاز جدی به احیای هویت بومی نیز وجود دارد. با توجه به رویکرد کلان رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه، کمیته های ۹ گانه ذیل آن نیز اهداف و برنامه های بسیار خوبی دارند که قابلیت و نیاز اجرای آن ها در البرز محسوس است.

استاندار البرز مطرح کرد: برنامه ریزی فرهنگی برای این استان به عنوان کم مساحت ترین استان کشور به نسبت جمعیت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری و رشد سالانه ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار نفر مهاجر، یک ضرورت غیرقابل انکار است و در این راستا هیچ اقدام و برنامه ای کافی نیست و باید تداوم و استمرار داشته باشد.

عبداللهی تاکید کرد: باید نقش الگویی ایران اسلامی به عنوان یک کشور مسلمان و شیعه در جهان به ویژه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی، پررنگ تر شود. امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب این رویداد ملی و اهداف تعیین شده و همچنین همراهی مجموعه مدیران استان، بتوانیم به نتایج اثربخشی در استان البرز به عنوان پایلوت اجرای رویداد در کشور باشیم.

استاندار البرز در پایان حمایت جدی خود را از برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه اعلام کرد و از مدیران استان خواست تا بسترهای لازم برای تحقق اهداف موردنظر را فراهم کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.