• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5
در پی بارش روز گذشته صورت گرفت؛

امدادرسانی ۱۵۰ نیروی جهادی به در راه ماندگان جاده چالوس

  • کد خبر : 18317
  • 19 خرداد 1402 - 15:47
امدادرسانی ۱۵۰ نیروی جهادی به در راه ماندگان جاده چالوس
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از تلاش مستمر 150 نیروی جهادی و بسیجی در محدوده کرج – چالوس خبر داد و گفت: از شب گذشته تاکنون 450 نفر از مسافرانی که در جاده گرفتار شده بودند، اسکان یافتند.

سرهنگ مهران طیران، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز با اشاره به بارندگی شدید روز گذشته عنوان کرد: حجم بارش در زمانی کوتاه، حجم زیادی بود و موجب شد در جاده چالوس با مشکل مواجه شویم و مسیل ها با حجم زیادی از گل و لای وارد جاده شوند.

وی با اشاره به تخریب بخش هایی از تونل یک تا پنج جاده کرج – چالوس، از قطعی آب در روستای سیاه بیشه خبر داد و افزود: نیروهای جهادی و بسیجی در حال امدادرسانی و بازگشایی جاده هستند. محدوده های شاندیز، واریان و تونل شماره دو مملو از گل و لای شده اند که تلاش برای بازگشایی مسیر در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از تلاش مستمر ۱۵۰ نیروی جهادی و بسیجی در محدوده کرج – چالوس خبر داد و مطرح کرد: از شب گذشته تاکنون ۴۵۰ نفر از مسافرانی که در جاده گرفتار شده و به ویژه افرادی که داخل تونل ها بودند، با حضور نیروهای مردمی و بسیجی از محدوده خارج شدند و اسکان پیدا کردند.

سرهنگ طیران، آبرسانی، تهیه غذا، اسکان در راه ماندگان و انتقال خودروها و سرنشینان آن ها به خارج از محدوده را از جمله اقدامات این نیروها برشمرد و اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون بیش از ۲۵۰ دستگاه خودرو از محل خارج شدند و در حال حاضر نیز حدود ۷۰ خودرو در راه گرفتار مانده اند که نیروهای جهادی در حال تلاش برای بازگشایی جاده و خروج آن ها از محدوده هستند.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات راهداری، شهرداری و بخشداری و اهالی آسارا که دوشادوش بسیجیان در حال امدادرسانی هستند، خاطرنشان کرد: در جریان سیلاب، سه دستگاه خودرو به داخل سد کرج سقوط کردند و ۱۰ خودرو در گل و لای گرفتار شدند که تلاش برای خروج آن ها در حال انحام است. خدا را شاکریم که در این شرایط، آسیب جانی به کسی وارد نشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18317

ثبت دیدگاه

  1. Keep up the excellent work on your blog. It’s a valuable source of information for sports enthusiasts. visit my blog http://sports.unisda.ac.id/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.