• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
15
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

امروز دشمن هویت بیرونی ندارد

  • کد خبر : 25233
  • 21 دی 1402 - 15:29
امروز دشمن هویت بیرونی ندارد
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‌امروز دشمن هویت بیرونی ندارد و در سنگرهایی مخفی شده و هر از گاهی خود را نشان‌ می دهد زیرا می داند هر جا نمایان شود همان جا گورستان دائمی و ابدی او خواهد شد

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه کشور و همچنین سالروز شهادت شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر، اولین نشست رسانه ای تهران با موضوع اتحاد رسانه ای مقابله با تروریسم صهیونیسم و داعش، از غزه تا کرمان امروز با حضور شخصیت های سیاسی و رسانه ای داخلی و خارجی، اصحاب رسانه و برخی خانواده های شهدای حادثه تروریستی کرمان در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

مرتضی کارآموزیان، مسئول سازمان بسیج رسانه کشور و دبیر این رویداد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای رسانه گفت: تا هفته گذشته ۳۳۲ شهید رسانه ای داشتیم که با شهادت آیدا قاسمی، خبرنگار پانا به عنوان دومین شهیده، این عدد به ۳۳۳ نفر افزایش یافت. در فلسطین نیز تا دیروز نام ۱۱۱ شهید رسانه ای حوزه مقاومت و جریان فلسطین ثبت شده است.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و خیر مقدم به خانواده سلطانی که هشت شهید از جمله کودک ۱۸ ماهه خود را در حادثه کرمان تقدیم ‌انقلاب کردند، گفت: علت حادثه ای که در ۱۳ دی ماه در سالروز شهادت قهرمان‌ جهان اسلام و نماد غیرت ملت ایران رخ داد، شکست خوردن دشمن بود.

وی ادامه داد: دشمن شکست خورده در حال فرار است و دشمن در حال فرار چون هیچ بهانه ای برای بقا ندارد، انتحار می کند. اقدام‌ جنایتکارانه این گروه کافر و مشرک، به واسطه کار بزرگی است که به فرماندهی شهید سلیمانی و در چهارچوب نظام ‌الهی اتفاق افتاد و آن ریشه کن ‌کردن سیطره داعشی بود که امریکا و نظام ‌سلطه، تشکیل دهندگان‌ آن بودند و برای اسرائیل تامین امنیت می کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: حاج قاسم به فضل الهی و رهبری امام‌ خامنه ای سیطره آن ها را برچید و از یک اسرائیل دوم در جهان جلوگیری کرد و این اقدام بزرگی بود و تاثیر آن فقط برای جبهه مقاومت و ایران اسلامی و جهان اسلام‌ نبود بلکه در تامین ‌امنیت کشورهای اروپا نیز موثر بود. در واقع اگر این کار بزرگ ‌انجام ‌نمی شد، امروز ناامنی در اروپا غوغا می کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه اقدام بزرگ و استثنایی و حرکت هوشمندانه و جهادی حاج قاسم بدون نگاه قومی و مذهبی و با نگاه به ارزش های انسانی برای بشریت بود عنوان کرد: دشمن در مقابل می خواست قلب ایران را بزند تا قلب مقاومت از کار بیفتد اما غافل بود که با شهادت حاج قاسم نه تنها تپش قلب مقاومت قطع نمی شود بلکه قلب ۸۵ میلیون ایرانی به تپش می افتد.

کسی در مقابل حرکت های بزدلانه دشمنان کوتاه نمی آید

وی ضمن‌ محکوم ‌کردن جنایت تروریستی کرمان خاطرنشان کرد: حضور ۲۵ میلیون نفر در مراسم‌ تشییع سردار دلها و عزاداری آن ها در مراسم یادبود آن عزیز، درس بزرگی به دشمن داد. حضور حدود ۲۴۰ هزار نفر در چهارمین سالگرد شهادت وی نیز بزرگترین انتقام برای دشمن بود. مفهوم جمله معروف سردار سلیمانی که گفته بود «ما ملت شهادتیم» به زیبایی و با حضور پرشور مردم کرمان در سالروز شهادت این سرباز وطن عملیاتی شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: روز چهاردهم دی ماه نیز حرکت ده ها هزار نفری مردم بزرگترین ‌پیام به دشمن بود. آن ها با این حضور اعلام کردند که واقعا ملت شهادت هستند و پای آرمان های این نظام و انقلاب ایستاده اند. دشمن باید بداند ترس و دلهره برای ملت ‌ما معنا و مفهومی ندارد زیرا این مردم امام‌حسینی، عاشورایی و تربیت شده مکتب وحی هستند.

سردار معروفی بیان کرد: ‌امروز دشمن هویت بیرونی ندارد و در سنگرهایی مخفی شده و هر از گاهی خود را نشان‌ می دهد زیرا می داند هر جا نمایان شود همان جا گورستان دائمی و ابدی او خواهد شد. امروز امنیت، خط قرمز ملت ایران است که باید با همه وجود و در سنگر محکم ‌انقلاب حفظ شود. کسی در مقابل حرکت های بزدلانه دشمنان کوتاه نمی آید. آن ها باید بداند آگاهی و بصیرت ملت‌ ما و جریان انقلاب، اجازه نمی دهد انشقاقی در کشور و جبهه مقاومت به وجود آید.

وی حاج قاسم را شخصیت ممتاز، کم‌نظیر و حتی بی نظیر، محصول انقلاب اسلامی و عصاره ملت بزرگ ایران دانست و گفت: سردار سلیمانی خروجی این نظام و انقلاب است. اصلی ترین پایه ای که حاج قاسم را جاوید کرد، اندیشه زیبای او بود، اندیشه زیبا، اعمال را زیبا می کند، صفاتی همچون ولایت باوری، صداقت، تحمل بالا، وفاداری و مقاومت در مسیر حق در وجود او نهادینه و زبانزد شده بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مبنای سردار سلیمانی دستگیری در جبهه حق بود نه مچ گیری، عنوان کرد: اوج ولایت پذیری را باید از حاج قاسم یاد گرفت. فکر می کنید چرا اسرائیل اقدام به شهید کردن خبرنگاران در غزه می کند؟ زیرا رسانه ها وجدان های جهان را بیدار می کنند.‌ اتحاد رسانه می تواند معجزه و برای دفاع از محرومین در مقابل نظام سلطه ایستادگی و از انشقاق ایران‌ جلوگیری کند.

در پایان از پوستر مجمع بین المللی رسانه های ملل متحد رونمایی شد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.