• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
عضو شورای شهر کرج:

انتقال نیرو به شهرداری به دلیل جهادی بودن قابل قبول نیست

  • کد خبر : 11121
  • 11 آبان 1401 - 23:04
انتقال نیرو به شهرداری به دلیل جهادی بودن قابل قبول نیست
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج، گفت: انتقال نیرو به شهرداری به دلیل جهادی بودن قابل قبول نیست زیرا ما به اندازه لازم نیرو و مدیر نخبه یا جهادی در شهرداری کرج داریم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از انتقال نیروهای مامور به شهرداری گفت: تا جائی که ممکن است از پتانسیل نیروهای داخل مجموعه استفاده و از انتقال یا جابجایی نیروها تحت عنوان مامور به شهرداری جلوگیری شود.

وی در خصوص لایحه نیروهای مامور به شهرداری اظهار کرد: انتظار این است قبل از طرح لایحه دوفوریتی به صحن علنی شورا در خصوص ضرورت به کارگیری نیرو در شهرداری مرکز، رزومه و جایگاه مدیریتی مدنظر با اعضای شورا، مشورت یا رایزنی شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه اتخاذ تصمیم بدون مقدمه در یک جلسه از صحن شایسته نیست تصریح کرد: انتقال نیرو یا مدیر به دلیل جهادی بودن قابل قبول نیست زیرا ما به اندازه لازم نیرو و مدیر نخبه یا جهادی در شهرداری کرج داریم و نیاز به ماموریت نخواهیم داشت.

چپردار بیان کرد: با ماموریت افراد جدید به شهرداری مخالف هستم چون به قدر کفایت نیروی کارآمد، مدیر و معاون در بدنه شهرداری وجود دارد و این رویه با صیانت از شایستگی و پتانسیل مدیریت شهری مغایرت دارد. ماموریت افراد در مواقع بسیار ضروری، تخصصی و با کسب اتفاق رای و نظر اعضای شورا در موارد خاص و محدود، شاید قابل بررسی باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11121

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.