• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7
سرپرست شرکت گاز استان البرز خبر داد؛

انجام بیش از ۱۳ هزار پایش دما در استان/ بی توجهی به اخطارها ۳۲۰ مورد قطعی گاز را در پی داشت

  • کد خبر : 25317
  • 24 دی 1402 - 10:40
انجام بیش از ۱۳ هزار پایش دما در استان/ بی توجهی به اخطارها ۳۲۰ مورد قطعی گاز را در پی داشت
سرپرست شرکت گاز استان البرز از انجام بیش از 13 هزار پایش دما از آغاز این ماموریت در استان البرز خبر داد و گفت: در پی بی توجهی برخی مشترکان به اخطارهای این شرکت، 320 قطعی گاز در این ایام صورت گرفته است.

به گزارش دیده بان البرز، کامران ایمانی فولادی، سرپرست شرکت گاز استان البرز در خصوص کنترل دمای ادارات و مراکز عمومی توضیح داد: با توجه به اینکه در روزهای سرد سال میزان مصرف گاز افزایش پیدا می کند استفاده از این نعمت باید طبق دستورالعمل و استاندارد خاص باید باشد.

وی ادامه داد: از آغاز اجرای طرح پایش دما در استان البرز ۱۳ هزار و ۳۵۳ پایش انجام شده که ۱۲ هزار و ۴۹ مورد مربوط به ادارات، یک هزار و ۳۰۴ مورد مربوط به باغ ویلاها و استفاده کنندگان از وسایل گرماتابش در محیط باز بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: طی مدت زمانی که از پایش دمای رفاه در استان البرز (یکم آذر تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲) می گذرد در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ اخطار به ادارات و ۳۶۰ مورد نیز برای باغ ویلاها، گرماتابش ها و CHP بوده است.

فولادی بیان کرد: عده ای از مشترکان نیز به اخطارهای کارشناسان این شرکت توجهی نکردند که در پی آن، ۳۲۰ قطعی گاز در این ایام صورت گرفت که ۶ مورد برای ادارات و ۳۱۴ مورد نیز برای باغ ویلاها، گرماتابش ها و CHP بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشترکان گاز طبیعی در استان البرز با رعایت دمای رفاه ۱۸ درجه می توانند نقش اساسی در گازرسانی به دیگر هموطنان در اقصی نقاط کشور داشته باشند و از مشوق های شرکت ملی گاز ایران نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25317

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.