• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6
در راستای توسعه همکاری های مشترک صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

  • کد خبر : 18567
  • 23 خرداد 1402 - 18:41
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز
تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز امروز با هدف پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی و گسترش همکاری ‏های علمی، پژوهشی و آموزشی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، با توجه به اهمیت هم افزایی فرابخشی و مشارکت و استفاده از ظرفیت های بین دستگاهی برای ارتقای سطح سلامت روانی – اجتماعی، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز امروز با هدف پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، گسترش همکاری‏ های علمی، پژوهشی و آموزشی، بهره ‏مندی از ظرفیت های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طرفین در حوزه های علم و فناوری منعقد شد.

در این جلسه بر همکاری و مشارکت دو جانبه در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی – اجتماعی با اجرای طرح های آگاه سازی و خود مراقبتی، برگزاری کارگاه های آموزشی تسهیلگران و کارگاه های توانمندسازی در قالب برنامه های آگاه سازی برای دانشجویان و توسعه همکاری های مشترک در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و برگزاری انواع همایش‌ها و کارگاه‌ها با استفاده از همه امکانات طرفین، اعم از توانمندی‌های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجارب و تخصص‌های مربوطه تاکید شد.

در این تفاهم نامه راهبردی بر موضوعات مختلف و متنوعی که می تواند برای اداره کل بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ثمرات بزرگی داشته باشد، تاکید شد. همکاری مشترک در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در موضوعات مرتبط در چارچوب اهداف و سیاست‌های مورد توافق طرفین، همکاری در برگزاری رویدادها و پویش های نیکوکارانه، مساعدت و حمایت از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی، برگزاری رویدادها و تولیدات علمی مورد نظر در چارچوب ضوابط و مقررات طرفین، همکاری در زمینه فعالیت های تبلیغی و اطلاع رسانی، استفاده از تجهیزات و امکانات طرفین برای پیشبرد اهداف از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه هستند.

از دیگر مفاد این تفاهم نامه می توان به تبادل تجارب، ارتقای مهارت های آموزشی و پژوهشی مددجویان بهزیستی، همکاری در زمینه بهره مندی از ظرفیت های داوطلبانه استادان و دانشجویان، همکاری در انجام پژوهش های کاربردی مورد علاقه و توافق طرفین، ارائه مشاوره در زمینه موضوعات مورد نیاز و همکاری در برگزاری کارگاه ها و طرح های پژوهشی مرتبط در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی اجتماعی و پیگیری موضوع در قالب جلسات تخصصی مشترک اشاره کرد.

در پایان این جلسه طرفین بر عزم راسخ خود برای گسترش و توسعه همکاری های مشترک تاکید کردند و مقرر شد پس از تعیین نمایندگان قانونی جهت عملیاتی کردن و اجرای مفاد این تفاهمنامه جلسات تخصصی برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.