• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

اهدای ۶۳ دستگاه تلفن همراه هوشمند به فرزندان زندانیان در البرز

  • کد خبر : 2780
  • 09 دی 1399 - 17:22
اهدای ۶۳ دستگاه تلفن همراه هوشمند به فرزندان زندانیان در البرز
مدیرکل زندان های استان البرز خبر داد: با کمک خیرین و به منظور بهره مندی فرزندان زندانیان نیازمند، 63 دستگاه تلفن همراه هوشمند به آن ها اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان البرز گفت: با کمک و همت خیرین، انجمن های حمایت از زندانیان استان البرز، مرکز نیکوکاری شهدای زندان های این استان و اداره خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج اداره کل زندان های استان البرز، ۶۳ دستگاه گوشی همراه هوشمند به منظور کمک به ادامه تحصیل فرزندان زندانیان اهدا شد.

وی با بیان اینکه تحصیل فرزندان مددجویان یکی از دغدغه ها و اولویت های ماست گفت: هیچ فرزند زندانی نباید به خاطر مسائل مالی از تحصیل باز بماند چرا که ترک تحصیل آسیب های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل زندان های استان البرز ادامه داد: در مرحله نخست با کمک خیرین و پیگیری های مسئولان۳۰ دستگاه تلفن همراه به منظور تحصیل فرزندان زندانیان در سامانه شاد به خانواده های زندانیان فردیس تحویل شد و در مرحله دوم ۳۳ دستگاه دیگر تا پایان هفته به دیگر خانواده های نیازمند زندانی در استان اهدا می شود.

جمیاری ضمن تشکر از تمام خیرینی که همواره در کمک به خانواده زندانیان و نیز آزادسازی زندانیان بدهکار مالی حضور مؤثر داشته اند گفت: زمانی که زندانی وارد زندان می شود، تنها آزادی او سلب می شود اما حقوق شهروندی وی محفوظ است.

وی عنوان کرد: صرف نظر از میزان حبس و نوع جرم وظیفه داریم علاوه بر تامین نیازهای فیزیولوژیکی و روانی زندانیان، آن ها را برای بازگشت به جامعه با برگزاری انواع کلاس ها و برنامه های فرهنگی، مذهبی، آموزشی، حرفه آموزی و… آماده کنیم.

جمیاری با تاکید بر حمایت از خانواده های زندانیان اظهار کرد: حمایت از خانواده های مددجویان از اولویت های سازمان زندان هاست. غفلت از این قشر آسیب پذیر منجر به بالا رفتن آمار طلاق، ترک تحصیل فرزندان و روی آوردن اعضای خانواده به مشاغل کاذب و تکدی گری و در نهایت تکرار چرخه جرم می شود.

مدیرکل زندان های استان البرز مطرح کرد: انتظار داریم افراد جامعه نیز پس از آزادی مددجو، پذیرای وی باشند و به چشم گناهکار و مجرم به او نگاه نکنند تا زمینه باز اجتماعی شدن و احساس شخصیت و پاک زیستن در وی پدید آید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2780

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.