• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2
فرمانده سپاه استان البرز:

اهمیت راهبردی موشک فتاح باید برای نسل جوان تشریح شود

  • کد خبر : 18313
  • 19 خرداد 1402 - 10:00
اهمیت راهبردی موشک فتاح باید برای نسل جوان تشریح شود
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بر ضرورت تشریح اهمیت راهبردی موشک فتاح و سایر دستاوردهای موشکی و پهپادی کشور برای مردم به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، موشک فتاح را نماد عزت و غرور ملی مردم ایران اسلامی دانست و با تاکید بر ضرورت تشریح اهمیت راهبردی این موشک و سایر دستاوردهای موشکی و پهپادی کشور برای مردم به ویژه نسل جوان گفت: جوانان باید بدانند که صنعت موشکی ایران چگونه، در چه شرایطی و با چه سختی هایی در کشور شکل گرفته و امروز به پیشرفت های عظیم دست پیدا کرده است.

وی بیان کرد: دشمنان درصدد ناامید کردن مردم و القای ناامیدی به آن ها هستند، بنابراین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم به خصوص نسل جوان تشریح شود تا دشمنان نتوانند با دروغ پردازی و ترفندهای رسانه ای بین آن ها و انقلاب فاصله بیندازند. با تشریح اهمیت صنایع موشکی و هوا فضای ایران اسلامی برای دانش آموزان و دانشجویان باید از ذوق و انگیزه آن ها جهت ایجاد پشتوانه برای صنایع دفاعی کشور استفاده شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: با هدایت این انگیزه ها به سمت تحصیل و تلاش بیشتر باید مسیر ارزشمندی که با شهید طهرانی مقدم آغاز شد و امروز به تولید ابرموشک فتاح رسیده است، تداوم یابد؛ امید است با همت جوانان مومن و متعهد ایران اسلامی شاهد تولید نسل های بعدی موشک راهبردی فتاح و توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد گوناگون باشیم. ایران به دنبال جنگ نیست اما اگر دست ناپاکی به سمت مرزهای این کشور دراز شود، آن را از ریشه قطع خواهیم کرد.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه دشمنان بدانند که پاسخ نیروهای مسلح به هرگونه تجاوز، قاطعانه و نابودکننده است، بر ضرورت پاسداری از حریم مقدس ولایت تاکید و اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی با برخورداری از قدرت اقتدار و بازدارندگی تا پای جان پاسدار حریم ولایت، آرمان های انقلاب اسلامی، مرزهای این کشور و امنیت مردم ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18313

ثبت دیدگاه

  1. купить справку в москве spravki-kupit.ru

  2. You’re so awesome! I don’t think I’ve read something like this before. So nice to find somebody with a few unique thoughts on this issue. Really.. thanks for starting this up. This site is something that’s needed on the web, someone with a little originality! диплом о высшем образовании

  3. Quality posts is the secret to attract the users to visit the web site, that’s what this site is providing. чеки на гостиницу в санкт петербурге

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.